Wałek rozrządu Mercedes-benz 124 T-Model (S124) (1985.09 - 1993.12) 260 TE FGST. Kombi 166KM, 122kW (1985.09 - 1989.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 25
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz 124 T-Model (S124) 260 TE FGST.
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
124 T-Model (S124)
Produkcja od:
1985.09
Produkcja do:
1989.12
Moc silnika [kW]:
122
Moc silnika [KM]:
166
Pojemność oficjalna [ccm]:
2548
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2597
Pojemność litry:
2.6
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kombi
M 103.940
1985.09
1989.12