Wałek rozrządu Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) (1996.06 - 2003.03) E 230 T (210.237) Kombi 150KM, 110kW (1996.06 - 1997.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 28
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz KLASA E T-Model (S210) E 230 T (210.237)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
KLASA E T-Model (S210)
Produkcja od:
1996.06
Produkcja do:
1997.06
Moc silnika [kW]:
110
Moc silnika [KM]:
150
Pojemność oficjalna [ccm]:
2295
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2295
Pojemność litry:
2.3
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kombi
M 111.970
1996.06
1997.06