Wałek rozrządu Mercedes-benz CLK (C209) (2002.05 - 2010.03) DTM AMG (209.3_) coupe 582KM, 428kW (2004.06 - 2005.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 0
Sortuj:
Widok:
z 0
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mercedes-benz CLK (C209) DTM AMG (209.3_)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
CLK (C209)
Produkcja od:
2004.06
Produkcja do:
2009.05
Moc silnika [kW]:
428
Moc silnika [KM]:
582
Pojemność rzeczywista [ccm]:
5439
Pojemność litry:
5.4
Liczba cylindrów:
8
Liczba zaworów na cylinder:
3
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
coupe
M 113.994
2004.06
2009.05