Uszczelnienie układu paliwowego Mercedes-benz KLASA S (W140) (1991.02 - 1998.10) S 350 Turbo-D (140.134) sedan 150KM, 110kW (1993.01 - 1998.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Mercedes-benz KLASA S (W140) S 350 Turbo-D (140.134)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
KLASA S (W140)
Produkcja od:
1993.01
Produkcja do:
1998.10
Moc silnika [kW]:
110
Moc silnika [KM]:
150
Pojemność oficjalna [ccm]:
3449
Pojemność rzeczywista [ccm]:
3449
Pojemność litry:
3.4
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
sedan
OM 603.971
1993.01
1998.10