Uszczelki układu smarowania olejem Bmw 5 Touring (E39) (1996.09 - 2004.06) 540 i Kombi 286KM, 210kW (1997.04 - 2003.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 20
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Bmw 5 Touring (E39) 540 i
Marka:
Bmw
Model(typ):
5 Touring (E39)
Produkcja od:
1997.01
Produkcja do:
2004.05
Moc silnika [kW]:
210
Moc silnika [KM]:
286
Pojemność oficjalna [ccm]:
4398
Pojemność rzeczywista [ccm]:
4398
Pojemność litry:
4.4
Liczba cylindrów:
8
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kombi
M62 B44 (448S1),M62 B44 (448S2)
1997.01
2004.05