Uszczelka kolektora dolotowego Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) (2010.07 - 2018.05) 2.0 TFSI quattro liftback 249KM, 183kW (2015.05 - 2018.05)
Liczba produktów dla wybranego auta: 20
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Audi A7 Sportback (4GA, 4GF) 2.0 TFSI quattro
Marka:
Audi
Model(typ):
A7 Sportback (4GA, 4GF)
Produkcja od:
2015.05
Produkcja do:
2018.05
Moc silnika [kW]:
183
Moc silnika [KM]:
249
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1984
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
liftback
CYPB
2015.05
2018.05