Tuleja ślizgowa sprzęgła Peugeot 508 SW I (8E_) (2010.11 - 2018.12) 2.0 HDi RXH Hybrid4 Kombi 163KM, 120kW (2010.11 - 2018.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 10
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Peugeot 508 SW I (8E_) 2.0 HDi RXH Hybrid4
Marka:
Peugeot
Model(typ):
508 SW I (8E_)
Produkcja od:
2010.11
Moc silnika [kW]:
120
Moc silnika [KM]:
163
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Hybryda
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
Hybryda silnik Diesla / elektryczny
Rodzaj pojazdu:
kombi
RHC (DW10CTED4)
2010.11