Pompa sprzęgła Mercedes-benz T1 Autobus (B601) (1977.05 - 1996.02) 210 D 2.8 Autobus 95KM, 70kW (1988.11 - 1996.02)
Liczba produktów dla wybranego auta: 52
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Mercedes-benz T1 Autobus (B601) 210 D 2.8
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
T1 Autobus (B601)
Produkcja od:
1988.11
Produkcja do:
1996.02
Moc silnika [kW]:
70
Moc silnika [KM]:
95
Pojemność oficjalna [ccm]:
2842
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2874
Pojemność litry:
2.8
Liczba cylindrów:
5
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Autobus
OM 602.940
1988.11
1996.02