Pompa podciśnieniowa Mazda RX-7 III (FD) (1992.07 - 2002.08) 1.3 Twin Turbo (FD3S, FD1031) coupe 239KM, 176kW (1992.07 - 2002.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 5
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mazda RX-7 III (FD) 1.3 Twin Turbo (FD3S, FD1031)
Marka:
Mazda
Model(typ):
RX-7 III (FD)
Produkcja od:
1992.07
Produkcja do:
2002.08
Moc silnika [kW]:
176
Moc silnika [KM]:
239
Pojemność oficjalna [ccm]:
2616
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1308
Pojemność litry:
1.3
Liczba cylindrów:
2
Liczba zaworów na cylinder:
1
Rodzaj silnika:
Silnik Wankl'a
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
coupe
RE13B
1992.07
2002.08