Pompa podciśnieniowa Ford TRANSIT Autobus (E_ _) (1994.06 - 2000.07) 2.0 CNG Autobus 114KM, 84kW (1994.06 - 2000.03)
Liczba produktów dla wybranego auta: 7
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Ford TRANSIT Autobus (E_ _) 2.0 CNG
Marka:
Ford
Model(typ):
TRANSIT Autobus (E_ _)
Produkcja od:
1994.06
Produkcja do:
2000.03
Moc silnika [kW]:
84
Moc silnika [KM]:
114
Pojemność oficjalna [ccm]:
1998
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1998
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
Benzyna / gaz ziemny (CNG)
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
Autobus
NSH
1994.06
2000.03