Panewki korbowodowe Honda CRX III (EH, EG) (1992.03 - 1998.12) 1.6 i VTi (EG2) targa 160KM, 118kW (1992.03 - 1998.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 14
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Honda CRX III (EH, EG) 1.6 i VTi (EG2)
Marka:
Honda
Model(typ):
CRX III (EH, EG)
Produkcja od:
1992.03
Produkcja do:
1998.12
Moc silnika [kW]:
118
Moc silnika [KM]:
160
Pojemność oficjalna [ccm]:
1595
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1595
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
targa
B16A2,B16A3
1992.03
1998.12