Panewki korbowodowe Citroën XM Break (Y3) (1989.05 - 1994.07) 2.0 i Kombi 121KM, 89kW (1991.11 - 1994.04)
Liczba produktów dla wybranego auta: 25
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Citroën XM Break (Y3) 2.0 i
Marka:
Citroën
Model(typ):
XM Break (Y3)
Produkcja od:
1991.11
Produkcja do:
1994.04
Moc silnika [kW]:
89
Moc silnika [KM]:
121
Pojemność oficjalna [ccm]:
1998
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1998
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kombi
RFZ (XU10J2)
1991.11
1994.04