Miska olejowa Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) (od 2015.04) 2.0 TDI Autobus 140KM, 103kW (2015.04 - 2019.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 11
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Czym jest smok oleju? Jaką funkcję w układzie smarowania silnika pełni ten właśnie element?
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Jakie są podstawowe różnice pomiędzy suchą, a mokrą miska olejową?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Dane techniczne Vw TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) 2.0 TDI
Marka:
Vw
Model(typ):
TRANSPORTER VI / CARAVELLE VI Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ)
Produkcja od:
2015.04
Moc silnika [kW]:
103
Moc silnika [KM]:
140
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1968
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Autobus
CAAC
2015.04