Łożysko oporowe Vw BORA I (1J2) (1998.10 - 2013.12) 1.8 T sedan 150KM, 110kW (2000.05 - 2005.05)
Liczba produktów dla wybranego auta: 29
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Vw BORA I (1J2) 1.8 T
Marka:
Vw
Model(typ):
BORA I (1J2)
Produkcja od:
2000.05
Produkcja do:
2005.05
Moc silnika [kW]:
110
Moc silnika [KM]:
150
Pojemność oficjalna [ccm]:
1781
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1781
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
5
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
sedan
AGU,AWW,AWW,AWW,AWW,AWW,AWW,AWW,AWD,AWD,AWD,AWD,AWD,AWD,AWD,ARX,AUM
2000.05
2005.05