Łożysko oporowe Peugeot 406 (8B) (1995.08 - 2005.01) 3.0 V6 sedan 207KM, 152kW (2000.03 - 2004.05)
Liczba produktów dla wybranego auta: 5
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Peugeot 406 (8B) 3.0 V6
Marka:
Peugeot
Model(typ):
406 (8B)
Produkcja od:
2000.03
Produkcja do:
2004.05
Moc silnika [kW]:
152
Moc silnika [KM]:
207
Pojemność oficjalna [ccm]:
2946
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2946
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Typ hamulców:
Hamulce tarczowe
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
sedan
XFX (ES9J4S)
2000.03
2004.05