Łożysko oporowe Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) (od 2006.06) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735) Autobus 150KM, 110kW (2008.02 - 2009.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 6
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Autobus (B906) 315 CDI 4x4 (906.731, 906.733, 906.735)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
SPRINTER 3,5-t Autobus (B906)
Produkcja od:
2008.02
Produkcja do:
2009.12
Moc silnika [kW]:
110
Moc silnika [KM]:
150
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2148
Pojemność litry:
2.1
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Autobus
OM 646.989,OM 646.990,OM 646.986
2008.02
2009.12