Chłodnica oleju silnika Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) (2006.04 - 2014.12) 3.2 TDCi Autobus 200KM, 147kW (2008.02 - 2014.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 57
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Czym jest smok oleju? Jaką funkcję w układzie smarowania silnika pełni ten właśnie element?
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Ford TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _) 3.2 TDCi
Marka:
Ford
Model(typ):
TRANSIT Autobus (FD_ _, FB_ _, FS_ _, FZ_ _, FC_ _)
Produkcja od:
2008.02
Produkcja do:
2014.08
Moc silnika [kW]:
147
Moc silnika [KM]:
200
Pojemność rzeczywista [ccm]:
3199
Pojemność litry:
3.2
Liczba cylindrów:
5
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Autobus
SAFB,SAFA
2008.02
2014.08