Dodatkowe informacje o Termostat układu chłodzenia TH6276.87J CALORSTAT BY VERNET
Parametry | |
Temperatura otwarcia [°c]: | 87 |
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: | Z uszczelnieniem |
Średnica 1 [mm]: | 54,0 |
Wysokość 1 [mm]: | 23,0 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AUDI | 050121113C |
AUDI | 06B121113A |
BEHR_ | 118087 |
BEHR_ | 118087302 |
BORGW WAHL | 314187 |
BORGW WAHL | 314187D |
BSG | BSG90125001 |
CALORSTAT | 1014987 |
CALORSTAT | 205287 |
DELPHI | TMS1386 |
EPS | 1880268 |
EPS | 1880268S |
ERA | 350054 |
FACET | 78268 |
FACET | 78268S |
FAE | 5205287 |
FEBI | 17890 |
FEBI | 53561 |
FEBI | 54368 |
FIRST LINE | T10487 |
INDELDIS | 2914050 |
KW | 580268 |
KW | 580268S |
MAHLE | TX 14 87D |
MAHLE | TX1487D |
METZGER | 4006101 |
MEYLE | 0282870009 |
MITSUBISHI | MN980137 |
MOTORAD | 200-87 |
MOTORAD | 475-88 |
MTETHOMSON | 29487 |
MTETHOMSON | VT29487 |
NIPPARTS | N1535019 |
SASIC | 9000131 |
SEAT | 050121113C |
SKODA | 050121113C |
SWAG | 32917890 |
TOPRAN | 100957 |
TRISCAN | 86207188 |
VAG | 050121113C |
VAG | 06B121113A |
VALEO | 820171 |
VALEO | 820551 |
VEMO | V159920021 |
VW | 050121113C |
VW | 06B121113A |
Dowiedz się więcej:
Termostat – funkcja, budowa i usterki
Black Week - cały tydzień zniżek na iParts.pl
Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
Płukanie układu chłodzenia. Zobacz, jak i dlaczego warto to robić
Opinie o Termostat układu chłodzenia TH6276.87J CALORSTAT BY VERNET
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Termostat układu chłodzenia TH6276.87J
Termostat
Sprawny układ chłodzenia gwarantuje optymalne warunki pracy nie tylko jednostce napędowej, ale również układowi klimatyzacji oraz ogrzewania. Jednym z podstawowych elementów układu chłodzenia jest termostat.
Termostat to kluczowy podzespół w układzie chłodzenia każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy. To element prosty w budowie. Termostaty produkuje się z mosiężnej blachy, a budowa przypomina formą grzyb. Niestety pomimo prostej budowy, termostat stosunkowo często ulega niespodziewanym awariom.
Podstawowa rola termostatu sprowadza się do otwierania i zamykania się. Taki proces sprawia, że płyn chłodniczy dostaje się do małego lub dużego obiegu. Termostat pozostaje w pozycji zamkniętej, gdy płyn chłodniczy jest zimny, a otwiera się, kiedy płyn osiągnie temperaturę około 95 stopni Celsjusza.
Usterka termostatu także sprowadza się do jego położenia. Pierwsza awaria zachodzi w pozycji otwartej i objawia się większym spalaniem oraz problemami z nagrzaniem kabiny samochodu. Usterka w pozycji zamkniętej da się rozpoznać natomiast po gwałtownym podniesieniu się wskaźnika temperatury silnika na desce rozdzielczej.
Naprawa termostatu polega na jego wymianie na nowy. Zanim zdecydujemy się na zakup nowego zamiennika warto zapoznać się z opiniami na temat poszczególnych producentów części do układu chłodzenia. Ponadto należy upewnić się, czy dany termostat na pewno pasuje do wersji posiadanego samochodu.
CALORSTAT BY VERNET
CALORSTAT by Vernet jest znany na światowym rynku przemysłu samochodowego od 1952 roku. Obecnie przedsiębiorstwo stało się światowym liderem w dziedzinie produkcji elementów systemu tworzenia mieszanki powietrznej i termostatów dla przemysłu motoryzacyjnego, w szczególności dla samochodów osobowych i ciężarowych.
W sumie firma CALORSTAT by Vernet produkuje ponad 13 milionów termostatów i czujników w ciągu roku. 60% części zamiennych wytwarzanych przez firmę jest dostarczanych na pierwszy montaż fabryczny wiodących gigantów samochodowych - Alfa-Romeo, Fiat, Lancia, Citroën, Dacia, Ford, Hyundai, Lada, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault , Rover, Suzuki, Toyota, Volvo oraz Volkswagen.
Jakość części zamiennych CALORSTAT by Vernet potwierdzają międzynarodowe certyfikaty jakości ISO 9000 i QS 9001. Aktualnie w magazynach marki znajduje się w stałej dostępności ponad 1 milion części samochodowych.
Termostaty Vernet to podstawowa i zarazem najważniejsza linia produktowa marki. Charakteryzują się bardzo wysoką jakością, niezawodnością i długą żywotnością. W produkcji wykorzystuje się innowacyjne technologie i starannie wyselekcjonowane materiały.
CALORSTAT by Vernet to także szereg innych wysokiej jakości na potrzeby europejskiego i azjatyckiego rynku motoryzacyjnego.