Dodatkowe informacje o Przepływomierz masowy powietrza 7.28342.15.0 PIERBURG
Parametry | |
Tryb pracy: | Elektryczny |
Napięcie [V]: | 12 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
BLUEPRINT | ADM574210 |
BREMI | 30091 |
CSV ELECTR | CSM6820 |
DELPHI | AF10135-12B1 |
DENSO | 197400-2000 |
DENSO | 197400-2010 |
DENSO | 197400-2230 |
DENSO | 197400-2270 |
DENSO | 197400-3080 |
DENSO | 197400-3090 |
DENSO | 197400-4030 |
DENSO | 197400-4041 |
DENSO | 197400-6020 |
DENSO | DMA-0113 |
ERA | 558145 |
FISPA | 38.820 |
HELLA | 8ET 009 142-891 |
HOFFER | 7516138 |
MAZDA | L321 13 215 |
MAZDA | WLS1 13 215 |
MAZDA | ZL01 13 215 |
MAZDA | ZLY1 13 215 |
MEATDORIA | 86138 |
METZGER | 0890292 |
MITSUBISHI | MR547077 |
NGK | 97004 |
PIERBURG | 7.28342.15 |
PIERBURG | 72834215 |
PIERBURG | 728342150 |
QUINTON HA | QM709 |
S.I.D.A.T | 38.820 |
SUZUKI | 13800-63J00 |
SUZUKI | 13800-84E00 |
TOPRAN | 600 759 |
TOYOT | 22204-07010 |
TOYOT | 22204-0D020 |
TOYOT | 22204-21010 |
TRISCAN | 8812 10328 |
VALEO | 366299 |
VEMO | V70-72-0061 |
VOLVO | 30713512 |
VOLVO | 8658471 |
VOLVO | 9202199 |
WE PARTS | 330880022 |
WILMINK | WG1495236 |
WILMINK | WG1498038 |
Dowiedz się więcej:
Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?
Czujnik pedału gazu. Wszystko, co musisz wiedzieć o tym dość mało znanym elemencie Twojego auta
Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce
Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Opinie o Przepływomierz masowy powietrza 7.28342.15.0 PIERBURG
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Przepływomierz masowy powietrza 7.28342.15.0
Osprzęt elektryczny silnika
Przepływomierz masowy powietrza to jeden z istotnych elementów pomiarowych, mieszczących się w silniku. Przypomina niewielką puszkę z sitkiem, przez co pozornie może się wydawać mało istotną częścią. Zadanie przepływomierza masowego powietrza jest jednak bardzo ważne, gdyż jest nim pomiar ilości powietrza wtłaczanego do silnika. W ten sposób określane są proporcje paliwa i tlenu w komorze, które są zmienne w czasie, zależąc choćby od ciśnienia, czy też zmian temperatury. Niewłaściwe proporcje, których wartości przekraczają przyjęte normy, są sygnałem zagrożenia, wymagającym interwencji.
Niewłaściwa praca przepływomierza masowego powietrza niesie za sobą duże zagrożenie, gdyż powstaje ryzyko że proporcje paliwa i powietrza w komorach silnika są niewłaściwe. W takiej sytuacji jednostka napędowa przestaje pracować prawidłowo oraz staje się szczególnie narażona na uszkodzenia. Najczęściej występującym problemem jest zanieczyszczenie przepływomierza. Gromadzący się kurz, pył czy piasek mogą stworzyć zator, przez który urządzenie nie będzie w stanie dokonywać trafnych pomiarów. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne, choć te nie należą do zbyt częstych. Jak w przypadku każdego elementu metalowego, trzeba również uważać na korozję. Awaria przepływomierza masowego powietrza może także dotyczyć elektryki. Problem ze stykiem złączy to najpowszechniejszy problem tego rodzaju.
Wymiany przepływomierza należy dokonywać tak często, jak wskazuje producent oraz zawsze wtedy, gdy wymaga tego jego nie najlepszy stan techniczny. Średnia żywotność przepływomierzy to 100-120 tys. kilometrów, wskazane są jednak regularne przeglądy określające choćby to, czy urządzenie nie jest zbytnio zanieczyszczone.
PIERBURG
Pierburg to hiszpańskie przedsiębiorstwo motoryzacyjne, zajmujące się produkcją szerokiej gamy części samochodowych. Od początku istnienia firmy podstawę działalności stanowiła produkcja gaźników. Do dziś jest to ważny obszar działalności przedsiębiorstwa. W fabrykach firmy Pierburg powstają zarówno gaźniki przeznaczone do samochodów, jak i motocykli. Dzisiaj do flagowych produktów marki dołączyły również wszelkiego rodzaju zawory kontrolne oraz czujniki ograniczające emisję spalin. W ofercie znajduje się między innymi czujnik temperatury spalin. Ważną część asortymentu marki Pierburg stanowią części układu wydechowego, takie, jak: sonda lambda, rura wydechowa czy zawór egr – również zaliczany do elementów kontrolujących poziom emisji spalin.
Ponadto, oferta firmy Pierburg obejmuje również elementy niezbędne dla poprawnej pracy silnika oraz układu chłodzenia. W asortymencie pojawiają się kolektory ssące oraz pompy: oleju, wody i powietrza wtórnego. Producent oferuje również rozmaite przewody, w tym przewody paliwowe.
Pierburg to firma motoryzacyjna, która pod względem zasięgu działalności może się równać z największymi podmiotami działającymi w branży. Główna siedziba przedsiębiorstwa mieści się w Hiszpanii, jednak jej oddziały są rozlokowane na kilku kontynentach. Produkcja odbywa się głównie w Europie, jednak firma jest obecna również w Ameryce Południowej i Północnej, a także w Azji. Poza fabrykami firma Pierburg dysponuje również własnymi laboratoriami badawczymi, w których analizuje jakość produktów, nieustannie starając się wprowadzić ją na wyższy poziom.