Dodatkowe informacje o Poduszka łącznika stabilizatora 40610008 SWAG
Parametry | |
Szerokość [mm]: | 19,0 |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 8,5 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 30,0 |
Materiał: | Guma |
Lokalizacja w aucie: | Oś przednia |
Ciężar [kg]: | 0,012 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
3RG | 60408 |
4U Autopa | P49723 |
4U Autopa | R65563 |
4U | DW-F-65563 |
4U | DW-R-65563 |
4X4 ESTANF | EST-106-0D-D01 |
ACEMARK | 186564 |
ACEMARK | 341023 |
AKRON-MALÒ | 23790 |
AMD | AMD.SB118 |
APEC | AST4295 |
APLUS | 14892AP |
APLUS | 16914AP |
ASAM | 30651 |
ASHIKA | 106-0D-D01 |
ASMETAL | 38OP1000 |
ASVA | 1123-001 |
AUTOMEGA | 110173010 |
AYD OE | 87-05803 |
AYD OE | 96-03781 |
AYWIPARTS | AW1350386LR |
BENDIX | 043848B |
BENDIX | 046169B |
BGA | BU9567 |
BGA | LS9505 |
BOGE | 87-612-A |
BORG BECK | BDL6411 |
BORG BECK | BSK7418 |
BSG | BSG 65-700-041 |
CAUTEX | 48.0829 |
CAUTEX | 480135 |
CAUTEX | 480141 |
COMLINE | CSL7185 |
CORTECO | 289070 |
CORTECO | 49397854 |
CORTECO | 49401451 |
CORTECO | 80000145 |
CTE | CBH27005 |
CTE | CSL15009 |
DAEWOO | 02875013 |
DAEWOO | 2875013 |
DAYCO | DSS1404 |
DENCKERMAN | D300091 |
DLZ | ST-BUH-SL0122 |
DYS | 75-23327 |
EGT | 181286EGT |
ETS | 19.ST.817 |
FAG | 819 0020 10 |
FAI | SS439 |
FARE SA | 1499 |
FARE SA | 2152 |
FARE-MX | 1499 |
FARE-MX | 2152 |
FEBI | 03212 |
FEBI | 3212 |
FENOX | LS22008 |
FINWHALE | SL625 |
FIRST LINE | FDL6411 |
FIRST LINE | FSK7418 |
FLENNOR | FL4222-J |
FLENNOR | FL4600-J |
FORMPART | 2008017 |
FRAP | F3175 |
GM | 002875013 |
GM | 02875013 |
GM | 2875013 |
GOOM | RS-0022 |
GOOM | SS-0109 |
GOOM | SS-0738 |
GSP-BR | 510899 |
GSP-BR | 510903 |
GSP | 510899 |
GSP | 510903 |
HART | 423 901 |
HART | 467 446 |
HBJAKOPART | J4260910 |
HUTCHINSON | 590050 |
IMPERGOM | 31317 |
IMPERGOM | 31375 |
JAPANPAR | SI-D01 |
JAPKO | 106D01 |
JPG | 1240401500 |
JPG | 1240550100 |
JPG | 1240550710 |
JPN | 60Z0008-JPN |
KAMOKA | 8800180 |
KAUTEK | OP-BS111 |
LEMFO | 14722 01 |
LYNXAUTO | B8232 |
LYNXAUTO | C7145LR |
MANDO | DCC010800 |
MANDO | MCC015539 |
MAPCO | 59782 |
MAPCO | 59782/2 |
MAXGEAR | 72-0136 |
MDR | GSP-510899 |
MDR | GSP-510903 |
MDR | MSS-8D01 |
MERTZ | M-S4111 |
METALCAUCH | 00640 |
METALCAUCH | 02651 |
METALCAUCH | 04241 |
METZGER | 52046608 |
METZGER | 53005118 |
MEYLE | 614 035 0009 |
MEYLE | 616 060 0011 |
MILES | DB16068 |
MILES | DB78002 |
MOOG | OP-SB-10167 |
MOTAQUIP | VSL129 |
MS | 65189-PCS-MS |
MS | 65189-SET-MS |
NAPA | NST4295 |
NEO CTR | CVKD-66 |
NEO CTR | GV0220 |
NIPPARTS | J4960916 |
NPS | D405O19 |
OCAP | 0184166-K |
OCAP | 0505555 |
OCAP | 0909235 |
OPEL | 03 50 153 |
OPEL | 3 50 153 |
OPTIMAL | F8-5333 |
OPTIMAL | F8-5711 |
OSSCA | 03300 |
Oyodo | 70Z0005-OYO |
PARTS-MALL | CR-D023 |
PARTS-MALL | PXCZC-005 |
PATRON | PSE2280 |
PLYOM | P480135 |
PLYOM | P480141 |
PLYOM | P480829 |
PROFIT | 2305-0020 |
PROFIT | 2307-0202 |
Profession | 61340230 |
RAPRO | R59009 |
RIW | DW4005 |
RIW | OP12106 |
RTS | 035-90380 |
RUV | 985325 |
SAAB | 42 46 112 |
SASIC | 9001529 |
SIDEM | 809828 |
SKF | VKDS 355019 |
SPIDAN CHA | 412756 |
STC | T400640 |
STC | T402651 |
STC | T404241 |
STELLOX | 56-00142-SX |
STELLOX | 56-00142A-SX |
STELLOX | 89-73006-SX |
Storm | F1499 |
Storm | F2152 |
TALOSA | 65-10147 |
TEDGUM | 00162097 |
TEDGUM | 00500575 |
TEDGUM | 00507296 |
TEDGUM | 00612038 |
TEDGUM | 00617302 |
TOPRAN | 200 461 |
TORQUE | VT-032 |
TRICLO | 788880 |
TRW | JBU644 |
UNIGOM | 391040 |
VAICO | V40-1302 |
VAUXH | 002875013 |
VAUXH | 02875013 |
VAUXH | 2875013 |
WILMINK | WG1993129 |
WILMINK | WG2032442 |
WILMINK | WG2238574 |
WILMINK | WG2289636 |
WILMINK | WG2292570 |
WTI automo | A821005 |
WTI automo | A821039 |
YTT | Y1608 |
YTT | Y20224 |
ZEKKERT | GM-1096 |
zentparts | Z02545 |
zentparts | Z29225 |
Dowiedz się więcej:
Belka skrętna - zobacz co musisz o niej wiedzieć
Zawieszenie wielowahaczowe
Stuki w zawieszeniu. Co jest najczęstszą przyczyną ich pojawiania się? Jak możecie je sami zdiagnozować?
Podstawowe typy zawieszenia samochodowego. Które z nich najczęściej wykorzystywane są w naszych samochodach?
Kompleksowa obsługa zawieszenia - gdzie szukać części?
Zawieszenie samochodu: wahacze, tuleje, sworznie i łączniki stabilizatora
Łożysko koła, piasta - objawy awarii i wymiana
Opinie o Poduszka łącznika stabilizatora 40610008 SWAG
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Poduszka łącznika stabilizatora 40 61 0008
Łącznik stabilizatora
Łącznik stabilizatora to element układu zawieszenia samochodowego, który odpowiada za połączenie stabilizatora z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Przekłada się to na optymalne prowadzenie kół samochodu podczas jazdy. Sam łącznik odpowiada z kolei za to, by każde z kół przylegało do drogi podczas pokonywania nawet najmniejszych łuków.
Łączniki stabilizatora, zwane także drążkami skrętnymi, montuje się zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. W zależności od konkretnej marki samochodu będą one różnić się od siebie m.in. długością, grubością, kształtem oraz sztywnością. Ich stosunkowo delikatna konstrukcja sprawia, że łączniki stabilizatora kiepsko znoszą polskie warunki drogowe – dziury, wyboje, wyrwy na drodze. Do ich zużycia może dojść nawet po przejechaniu zaledwie około 20 tys. kilometrów.
Typowe objawy uszkodzonych lub zużytych łączników stabilizatora to stuki i uporczywe skrzypienie z okolic kół podczas pokonywania nierówności. Łączniki stabilizatorów to niestety jedne z najbardziej awaryjnych elementów zawieszenia. Ponadto ich awaria zdecydowanie przyspiesza zużycie pozostałych części układu zawieszenia a także opon samochodowych. Wprawiony kierowca może także odczuć utratę stabilności podczas jazdy, co ma bezpośredni wpływ na pogorszenie bezpieczeństwa.
Z racji bardzo istotnej roli tego podzespołu zawieszenia odradza się odwlekania wymiany w czasie. Ponadto zaleca się, by podczas wymiany łączników stabilizatora zawsze kierować się ku częściom zamiennym najlepszych producentów. Taka wymiana przełoży się na zwiększenie wytrzymałości układu zawieszenia i zapewni bezawaryjność oraz niezawodność zawieszenia samochodowego na bardzo wysokim poziomie.
SWAG
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.
Cechy Cześci
Guma - Guma w motoryzacji jest wykorzystywana niemal od samego początku. Wszelkiego rodzaju uszczelnienia, węże czy chociażby opony wykonane są z gumy. Dzięki swoim właściwościom uszczelnienia i dosyć dużej odporności wykorzystywana jest do wielu zadań w samochodzie.