Dodatkowe informacje o Pierścień uszczelniający wałka rozrządu 8455539 ELWIS ROYAL
Parametry | |
Lokalizacja w aucie: | Od strony czołowej |
Ilość montowana w aucie: | 1 |
Szerokość [mm]: | 7 |
Materiał: | MVQ (silikon-kauczuk) |
Średnica wewnętrzna [mm]: | 35 |
Średnica zewnętrzna [mm]: | 47 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ELRING | 336.999 |
GLASER | P76436-01 |
GOETM | 50-305690-50 |
REINZ | 81-33632-00 |
RENAULT | 6842273 |
RENAULT | 7700106390 |
VOLVO | 6 842 273 |
VOLVO | 6842273-2 |
Dowiedz się więcej:
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Opinie o Pierścień uszczelniający wałka rozrządu 8455539 ELWIS ROYAL
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pierścień uszczelniający wałka rozrządu 8455539
Wałek rozrządu
Wałek rozrządu jest używany głównie w silnikach tłokowych (spalinowych), gdzie jest jest częścią mechanizmu rozrządu zaworowego, służy do otwierania zaworów dolotowych i wydechowych zgodnie z harmonogramem projektowym. Choć jest to co raz rzadsze zjawisko, wałek rozrządu można spotkać w starych pompach wtryskowych, w których są używane do uruchamiania elementów pompy. Te elementy dostarczają paliwo do poszczególnych kolektorów dolotowych lub cylindrów.
Wałek rozrządu to pręt, który obraca się i ślizga po maszynie, aby zamienić ruch obrotowy w ruch liniowy. Ta zmiana ruchu jest realizowana przez wałek rozrządu przesuwający się coraz bardziej od osi obrotu, gdy wałek rozrządu jest popychany przez maszynę.
Wałek rozrządu kontroluje zarówno dopływ paliwa, jak i wydalanie spalin. Składa się z kilku promieniowych krzywek, z których każda przesuwa zawory dolotowe lub wydechowe. Ten wałek rozrządu jest połączony z wałem korbowym za pomocą paska, łańcucha lub kół zębatych. Zapewnia to stały czas zaworów w stosunku do ruchu tłoków.
Wałki rozrządu do silników samochodowych są odlewane w całości z żeliwa. W wyjątkowych przypadkach również kute ze stali, następnie obrabiane mechanicznie i częściowo utwardzane, do czego zwykle stosuje się proces hartowania indukcyjnego.
ELWIS ROYAL
Marka Elwis Royal powstała w Danii i do dzisiaj to własnie w tym kraju znajduje się główna siedziba firmy. Przedsiębiorstwo założono w 1938 roku. Jednak nie od razu w głównym obszarze zainteresowań firmy znalazła się motoryzacja. Początkowo była to firma przemysłowa. Dopiero w latach 60. XX wieku produkcja części samochodowych stała się głównym zajęciem przedsiębiorstwa Elwis Royal. Od tamtego czasu producent specjalizuje się w konstruowaniu wysokiej jakości uszczelnień. Oferta jest kompletna. Części samochodowe Elwis Royal to uszczelnienia wszystkich układów samochodowych. Nie brakuje uszczelek gumowych i metalowo-gumowych układu wydechowego, układu smarowania i silnika. Firma prowadzi dystrybucję pojedynczych części, jak również oferuje uszczelki w zestawach.
Wieloletnie doświadczenie umożliwia producentowi oferowanie najwyższej klasy części. Uszczelki Elwis Royal są dopracowane pod każdym względem. Nie dziwi zatem, że klienci na całym świecie tak chętnie z nich korzystają. Dzisiaj auto części Elwis Royal trafiają do ponad 30 krajów w różnych częściach świata. Niemniej jednak wciąż główny rynek zbytu stanowi Skandynawia. Firma Elwis Royal zajmuje się jedynie produkcją części zamiennych.