Dodatkowe informacje o Pasek rozrządu ADG07526 BLUE PRINT
Parametry | |
Szerokość [mm]: | 28,0 |
Ilość zębów: | 123 |
Ciężar [kg]: | 0,190 |
Pasek: | Z zębami o zaokrąglonym profilu |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
4X4 ESTANF | EST-40-0H-008 |
4X4 ESTANF | EST-KCTH08 |
ACEMARK | 142895 |
AIRTEX | TB-0212 |
AKRON-MALÒ | 123RU28H |
ASHIKA | 40-0H-008 |
ASHIKA | KCTH08 |
ASHIKA | SKCH08 |
ASHUKI | 0336-2130 |
ASHUKI | 0336-2130O |
AUTLOG | WK3090 |
AUTOKIT | 04.5259 |
AUTOKIT | 04.5259PA |
AUTOKIT | 04.5259PA2 |
AUTOTEAM | KAT1621 |
AUTOTEAM | KATW1621 |
BANDO | 123B-RU28 |
BBFREDLINE | 29HY028 |
BGA | TB2701 |
BGA | TB2701CPK-1 |
BGA | TB2701CPK-2 |
BGA | TB2701K |
BOSCH | 1 987 949 642 |
BOSCH | 1 987 AE1 021 |
BUGATTI | KBU10121A |
CALIBER | 0548KH |
CALIBER | 0548KHW |
CONTI | CT1099 |
CORAM | KTC10691070 |
CORAM | KTC10691070WP |
DAYCO | 94968 |
DAYCO | KTBWP9660 |
DEXWAL | 07-176 |
DOLZ | 05KD136 |
EUROREPAR | 1611256180 |
EUROREPAR | 1611472580 |
EUROREPAR | 1633132980 |
FAI | 55123 |
FEBI | 24465 |
FINWHALE | BD123x28 |
FLENNOR | 4468V |
GATES-AU | T1098 |
GATES-SEA | T1098 |
GATES | 5579XS |
GGT | COKD136 |
GK | 791166 |
GMB | 123 RU 28 |
GRAF | KP1063-1 |
GRAF | KP829-2 |
GRAF | TP113 |
GRAF | TP318 |
HBJAKOPART | J1120520 |
HEPU | 29-0161 |
HUTCHINSON | 123 HTDP 28 |
HYUNDAI | 24312-27000 |
HYUNDAI | 24312-27250 |
IAP | 127-07075K |
IAP | 128-07075 |
IAP | 150-07085K |
INA | 536 0317 10 |
JAPANPAR | DD-H08 |
JAPANPAR | KDD-H08 |
JAPANPAR | SKD-H08 |
JAPKO | 40H08 |
JAPKO | KJTH08 |
JAPKO | SKJH08 |
JPG | 3512101310 |
JPN | 30R0508-JPN |
KAMOKA | 7000043 |
KAVO PARTS | DKT-3004 |
KAVO PARTS | DKW-3002 |
KAVO PARTS | DKW-3003 |
KAVO PARTS | DKW-3004 |
KAVO PARTS | DTB-3007 |
KIA | 24312-27000 |
KIA | 24312-27250 |
KM INTERNA | KFI548 |
KM INTERNA | WKFI548 |
KWP | KW1063-1 |
KWP | KW829-2 |
KWP | TW113 |
KWP | TW318 |
LUCAS | LDK0878 |
LUCAS | LKP057 |
LUCAS | LKP151 |
LYNXAUTO | 123FL28 |
LYNXAUTO | PK-1275 |
LYNXAUTO | PK-1305 |
MABYPARTS | OBK010140 |
MABYPARTS | OBKWP0160 |
MAG | 341200000412 |
MAG | 341200000748 |
MAG | 600000006520 |
MANDO | MB123RU28 |
MDR | MDB-5H08 |
MDR | MTK-5H08 |
MDR | MTK-5H08C |
METELLI | 30-0829-2 |
METELLI | 30-1063-1 |
MGA | 1063K1 |
MGA | 829K1 |
MGA | CD0570 |
MGA | X570H1 |
MICHELIN E | SMATB0086 |
MICHELIN E | SMATK0385 |
MICHELIN E | SMAWK0385-1 |
MICHELIN E | SMAWK0385-2 |
MILES | AB26067 |
MITSUBOSHI | 123XR28 |
MOVIS | ASTK1070 |
MOVIS | ASTK1070PA2 |
MS | 1099-KIT-MS |
MS | 1099-SD-PCS-MS |
Motrio | 8660004074 |
NIPPARTS | J1120312 |
NPS | H112I09 |
OPTI | ZRK 1454 |
OPTIMAL | R-1507 |
OPTIMAL | R-1544 |
Oyodo | 30R0508-HYU |
Oyodo | 30R0508-OYO |
Oyodo | 30R0508GAT |
PROCODIS F | 10CD99 |
PROCODIS F | KPE8311A |
PROCODIS F | KPE8311B |
PROCODIS F | KTD8311 |
QH TALBROS | QTB684 |
QUINTON HA | QTB684 |
REPKIT | RKTK1070 |
REPKIT | RKTK1070PA |
REPKIT | RKTK1070PA2 |
RIDEX | 306T0054 |
RUV | 558406 |
SASIC | 1766049 |
SASIC | 3906039 |
SASIC | 3906075 |
SIL | C044 |
SIL | TK1275 |
SKF | VKMT 95660 |
SNR | CD15298 |
STELLOX | 09-04898-SX |
STELLOX | 4500-0247-SX |
SWAG | 90 92 4465 |
SYNCRONIX | SY1099N |
Stark | SKTIB-0780053 |
TOPRAN | 820 340 |
TRISCAN | 8645 5579XS |
WILMINK | WG1054940 |
WILMINK | WG1151197 |
WILMINK | WG1432276 |
WILMINK | WG1432338 |
WILMINK | WG1488012 |
WILMINK | WG1488014 |
WILMINK | WG1834735 |
WILMINK | WG1834739 |
WILMINK | WG2003920 |
WILMINK | WG2219551 |
WILMINK | WG2219584 |
WILMINK | WG2219586 |
WILMINK | WG2219667 |
WILMINK | WG2229487 |
WILMINK | WG2245830 |
WILMINK | WG2258639 |
zentparts | Z14598 |
zentparts | Z22851 |
Dowiedz się więcej:
-5% na rozrząd w iParts.pl
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Opinie o Pasek rozrządu ADG07526 BLUE PRINT
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Pasek rozrządu ADG07526
Pasek rozrządu
Pasek rozrządu to element łączący wał korbowy układem rozrządu. Napędzany przez wał korbowy pasek odpowiada za pracę zaworów, tym samym jego zadaniem, jak i całego układu rozrządu, jest przede wszystkim dostarczenie ładunku do cylindra. Przeważnie pasek rozrządu wykonany jest z gumy, a konkretnie z elastycznego, lecz niezwykle wytrzymałego, kauczuku. Ponadto, zawiera on dodatki kevlaru, poliamidów lub stali, które mają go wzmocnić.
Prawidłowa praca paska rozrządu jest niezbędna dla funkcjonowania pojazdu. Wszelkie nieprawidłowości skutkują niedoborem ładunku w cylindrze, co początkowo ogranicza możliwości silnika, a przy poważniejszej niesprawności uniemożliwia jego działanie. Ze względu na kluczowe znaczenie tego elementu, niezwykle ważne jest, aby dbać o jego stan technicznych. Pasek rozrządu może ulegać różnym usterkom. Najpowszechniejsze problemy to przetarcia rowków oraz poluzowanie paska. Wymienione problemy często można zauważyć już na pierwszy rzut oka, czasami jednak nie są widoczne, mimo że pasek nie działa w pełni poprawnie. Naturalnym następstwem użytkowania paska rozrządu jest również utrata przez niego elastyczności. W skrajnym przypadku może dojść do zerwania paska rozrządu, co ma katastrofalne skutki, w postaci zniszczenia tłoków oraz innych elementów silnika.
W celu zapewnienia bezpieczeństwa jednostce napędowej, a także sobie samemu, kierowca powinien regularnie poddawać pasek rozrządu kontroli. Nawet jeżeli wydaje się, iż pasek jest w dobrym stanie, należy go wymienić po czasie wskazanym przez producenta. Zalecany okres użytkowania paska rozrządu jest różny, w zależności od modelu, jednak zwykle nie przekracza 200 tys. km.
BLUE PRINT
Blue Print to angielska marka części samochodowych oraz sprzętu warsztatowego i narzędzi. Auto części Blue Print można znaleźć na rynku europejskim, amerykańskim i azjatyckim. Wysoka jakość oferowanych części, a także stosunkowo niska awaryjność, sprawiły, że zapotrzebowanie na zamienniki tej marki jest bardzo duże.
Blue Print to marka grupy Bilstein. Firma produkuje części zamienne dedykowane na rynek wtórny, ale także na montaż fabryczny do takich popularnych marek samochodowych jak Ford, Cadillac, Chrysler, Nissan, Infiniti, Mazda, Lexus, SsangYong, Honda, Land Rover, Jaguar, Hyundai, Mitsubishi, Dodge czy też Hummer.
Sukces przedsiębiorstwu Blue Print zapewnia przede wszystkim maksymalne ukierunkowanie procesów produkcyjnych części samochodowych na potrzeby rynku motoryzacyjnego. Ponadto firma systematycznie aktualizuje asortyment oferowanych auto części. Aktualnie oferta marki Blue Print opiewa już w ponad 22 tysiące części, podzielonych na około 160 grup towarowych, dedykowanych samochodom osobowym i dostawczym.
Cechy Cześci
Pas napędowy z zębami o zaokrąglonym profilu - Paski OE z zębem o profilu krzywoliniowym (zęby zaokrąglone) z wcięciem to jednak coś zupełnie innego niż paski z zębem o profilu trapezoidalnym (zęby kanciaste), choć różnice są niewielkie. Jedyną rzeczywistą rozbieżnością występującą pomiędzy oboma profilami zębów jest samo wcięcie i niezależnie od tego, czy ono występuje, to oba paski mają zęby zaokrąglone.