Dodatkowe informacje o Czujnik temperatury powietrza dolotowego AS0006 CALORSTAT BY VERNET
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ANGLI | 19002 |
CITRO | 19201J |
CITRO | 19204G |
CITRO | 19208Y |
DACIA | 8200164249 |
DACIA | 8200833248 |
EPS | 1994002 |
EPS | 1994035 |
ERA | 330802 |
ERA | 550385 |
ERA | 550386 |
ERA | 550409 |
ERA | 550663 |
ERA | 550909 |
FACET | 104002 |
FACET | 104005 |
FACET | 104035 |
FAE | 33510 |
FEBI | 37174 |
FIAT | 9463327680 |
FIAT | 9627389680 |
HOFFER | 7472141 |
HOFFER | 7472177 |
HOFFER | 7472289 |
INTER | 55711 |
INTER | 55714 |
INTER | AT1032 |
INTER | EAT006 |
ITAL2 | 9463327680 |
ITAL2 | 9627389680 |
JAEG | H77104077 |
KW | 494002 |
KW | 494035 |
LANCIA | 9463327680 |
LANCIA | 9627389680 |
LUCAS | SNB962 |
LUCAS | SNB984 |
MEATDORIA | 82141 |
MEATDORIA | 82177 |
MEATDORIA | 82289 |
METZGER | 0905069 |
MTETHOMSON | 5064 |
NISSAN | 2263000Q1H |
NISSAN | 2263000Q3D |
NISSAN | 2263000QAA |
NISSAN | 2263000QAC |
NISSAN | 22630BN701 |
NISSAN | 8200833248 |
PEUGEOT | 19201J |
PEUGEOT | 19204G |
PEUGEOT | 19208Y |
QUINTON HA | XEMS202 |
RENAULT | 165802799R |
RENAULT | 7700101451 |
RENAULT | 7701042145 |
RENAULT | 8200164249 |
RENAULT | 8200415409 |
RENAULT | 8200415410 |
RENAULT | 8200833248 |
SWAG | 62937174 |
TOPRAN | 721092 |
TOPRAN | 721892 |
VALEO | 255600 |
VALEO | 255602 |
VAUXH | 91159932 |
VEMO | V42720025 |
VEMO | V46720050 |
Dowiedz się więcej:
Co chroni Twoją jednostkę napędową przed niebezpiecznym spalaniem stukowym?
Czujnik pedału gazu. Wszystko, co musisz wiedzieć o tym dość mało znanym elemencie Twojego auta
Czujnik położenia wałka rozrządu, czyli CMP w informacyjnej pigułce
Co to takiego czujnik obrotów silnika, jak działa i dlaczego jest tak istotny dla prawidłowej pracy silnika?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Opinie o Czujnik temperatury powietrza dolotowego AS0006 CALORSTAT BY VERNET
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Czujnik temperatury powietrza dolotowego AS0006
Osprzęt elektryczny silnika
Przepływomierz masowy powietrza to jeden z istotnych elementów pomiarowych, mieszczących się w silniku. Przypomina niewielką puszkę z sitkiem, przez co pozornie może się wydawać mało istotną częścią. Zadanie przepływomierza masowego powietrza jest jednak bardzo ważne, gdyż jest nim pomiar ilości powietrza wtłaczanego do silnika. W ten sposób określane są proporcje paliwa i tlenu w komorze, które są zmienne w czasie, zależąc choćby od ciśnienia, czy też zmian temperatury. Niewłaściwe proporcje, których wartości przekraczają przyjęte normy, są sygnałem zagrożenia, wymagającym interwencji.
Niewłaściwa praca przepływomierza masowego powietrza niesie za sobą duże zagrożenie, gdyż powstaje ryzyko że proporcje paliwa i powietrza w komorach silnika są niewłaściwe. W takiej sytuacji jednostka napędowa przestaje pracować prawidłowo oraz staje się szczególnie narażona na uszkodzenia. Najczęściej występującym problemem jest zanieczyszczenie przepływomierza. Gromadzący się kurz, pył czy piasek mogą stworzyć zator, przez który urządzenie nie będzie w stanie dokonywać trafnych pomiarów. Zdarzają się również uszkodzenia mechaniczne, choć te nie należą do zbyt częstych. Jak w przypadku każdego elementu metalowego, trzeba również uważać na korozję. Awaria przepływomierza masowego powietrza może także dotyczyć elektryki. Problem ze stykiem złączy to najpowszechniejszy problem tego rodzaju.
Wymiany przepływomierza należy dokonywać tak często, jak wskazuje producent oraz zawsze wtedy, gdy wymaga tego jego nie najlepszy stan techniczny. Średnia żywotność przepływomierzy to 100-120 tys. kilometrów, wskazane są jednak regularne przeglądy określające choćby to, czy urządzenie nie jest zbytnio zanieczyszczone.
CALORSTAT BY VERNET
CALORSTAT by Vernet jest znany na światowym rynku przemysłu samochodowego od 1952 roku. Obecnie przedsiębiorstwo stało się światowym liderem w dziedzinie produkcji elementów systemu tworzenia mieszanki powietrznej i termostatów dla przemysłu motoryzacyjnego, w szczególności dla samochodów osobowych i ciężarowych.
W sumie firma CALORSTAT by Vernet produkuje ponad 13 milionów termostatów i czujników w ciągu roku. 60% części zamiennych wytwarzanych przez firmę jest dostarczanych na pierwszy montaż fabryczny wiodących gigantów samochodowych - Alfa-Romeo, Fiat, Lancia, Citroën, Dacia, Ford, Hyundai, Lada, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Renault , Rover, Suzuki, Toyota, Volvo oraz Volkswagen.
Jakość części zamiennych CALORSTAT by Vernet potwierdzają międzynarodowe certyfikaty jakości ISO 9000 i QS 9001. Aktualnie w magazynach marki znajduje się w stałej dostępności ponad 1 milion części samochodowych.
Termostaty Vernet to podstawowa i zarazem najważniejsza linia produktowa marki. Charakteryzują się bardzo wysoką jakością, niezawodnością i długą żywotnością. W produkcji wykorzystuje się innowacyjne technologie i starannie wyselekcjonowane materiały.
CALORSTAT by Vernet to także szereg innych wysokiej jakości na potrzeby europejskiego i azjatyckiego rynku motoryzacyjnego.