Cylinderek hamulcowy TRW BWA154

Cylinderek hamulcowy TRW  BWA154
Cylinderek hamulcowy TRW BWA154
Powiększ
TRW

Producent: TRW

Kod produktu: BWA154

Jednostka: szt.

Średnica [mm]: 17,5

Materiał: Żeliwo Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.
dowiedz się więcej...

Parzyste numery artykułów: BWA155

Lokalizacja w aucie: z tyłu, z lewej, oś przednia, z lewej, oś tylna strona lewa

EAN: 3322937300747

Stan: Fabrycznie nowy

77,00 Cena zawiera VAT
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 100 dni ? X
Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!
Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.
Więcej o zwrotach i wymianach
Gwarancja
2 lata gwarancji
Dostawa
Nawet 100 dni
na zwrot i wymianę
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Cylinderek hamulcowy BWA154 TRW

Parametry
Średnica [mm]:  17,5
Materiał:  Żeliwo
Parzyste numery artykułów:  BWA155
Część znajduje się w kategorii: Cylinderek hamulcowy koła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 72966
AISIN WCT-074
APEC BCY1152
ASHIKA 6706631
ATE 24321717213
BENDIX 214573B
BLUEPRINT ADT34445
BORG BECK BBW1854
BORG BECK BBW1874
BOSCH 0 986 475 881
BOSCH 0 986 AB8 001
BOSCH F 026 009 881
BOSCH F 026 A02 334
BRAKE ENG WC1154BE
BREMBO A12351
BREMBO A12703
CAR 3388
CAR 4870
CIFAM 101805
DAIHA 47570-B1010
DAIHA 47570-B1010-000
DELPHI LW90064
DELPHI LW90068
FERODO FHW4096
FERODO FHW4516
FIRST LINE FBW1753
FIRST LINE FBW1854
FRITECH CF845
FTE R17062.2.1
HBJAKOPART J3232099
HBJAKOPART J3236001
HELLA 8AW 355 530-431
JAPANPAR CS631
KAWE W4858
LPR 4080
LPR 4858
METELLI 04-0805
METZGER 101805
MGA C1965
NIPPARTS J3232099
NK 804559
PAGID 72306
PBR JB9557
QUINTON HA BWC3777
QUINTON HA BWC3790
REMSA C151752
ROADHOUS 1517.52
SBS 1340804559
SEIKEN SWT836
SUBAR 47570B1010
TEXTAR 34008400
TOYOT 47570-52011
TOYOT 47570-B1010
TRISCAN 813013033
TRUSTING CF580
TRUSTING CF845
VALEO 400604
WOKING C1517.52
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (3)

Opinie o Cylinderek hamulcowy BWA154 TRW

Opinie nie są zweryfikowane ?
opinie puchar
2022-05-22
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Działa bez zarzutu
opinie puchar
2015-12-29
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Korzystam z wielu części tego producenta i tym razem brak zastrzeżeń. Polceam
opinie puchar
2015-08-28
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam TEN cylinderek już od roku jeżdżę bez usterek:))))) Świetna jakość produktu!!!!!!!
POLECAM

Co sądzisz o produkcie: Cylinderek hamulcowy?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Cylinderek hamulcowy BWA154

Cylinderek hamulcowy koła

Cylindry hamulcowe kół znajdują się zarówno w hamulcach bębnowych, jak i tarczowych. Utrzymanie ich w dobrym stanie technicznym gwarantuje równomierne, a zarazem bezpieczne przenoszenie siły hamowania. Jako, że są to części zużywające się, wymagają przeprowadzania regularnych kontroli. Dotyczy to w szczególności cylindrów hamulcowych w hamulcach bębnowych.

Hamulce samochodu działają zgodnie z zasadą przekładni hydraulicznej, w oparciu o warunek, że płyny nie mogą być sprężone. Dlatego w zamkniętym układzie hydraulicznym panuje jednakowe ciśnienie.

Naciśnięcie pedału hamulca powoduje, że długi, cienki cylinder jest wciskany głęboko w pojemnik ze stosunkowo niewielką siłą dzięki wzmacniaczowi hamulca, przesuwając szeroki cylinder na zewnątrz na końcu przewodu hamulcowego. Siłownik ten przykłada swoją siłę do okładzin hamulcowych. Odległość między okładzinami a tarczą lub bębnem hamulcowym wynosi tylko kilka milimetrów. Są dociskane z pełną siłą.

Konstrukcja cylindra hamulca koła jest inna w hamulcach tarczowych i bębnowych, chociaż jego zadanie i funkcja pozostają takie same. W obu przypadkach jest to układ hydrauliczny, otwarty z jednej strony i oba są zasilane olejem hydraulicznym za pomocą elastycznych węży. Oba mają ruchomy tłok, który naciska na zewnątrz, gdy hamulec jest wciśnięty, i wciągany do wewnątrz, gdy jest wyłączony. W hamulcu bębnowym cylinder hamulcowy znajduje się w bębnie hamulcowym. Jest to niewielka część działająca na klocki hamulcowe z dwóch stron. W przypadku hamulca przedniego – zawsze hamulca tarczowego – cylinder hamulcowy jest zintegrowany z zaciskiem hamulcowym. Jest większy niż ten w hamulcu bębnowym i ma tylko jeden tłok hydrauliczny.

Aby zapobiec wyciekaniu oleju hydraulicznego, cylinderki hamulcowe kół są wyposażone w gumowe tuleje. To właśnie one, wraz z przewodnikami są najważniejszymi słabymi punktami tego komponentu.

TRW

TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.

Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.

Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.

Cechy Cześci

Żeliwo - Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X