Osprzęt elektryczny silnika Mazda RX-8 (SE, FE) (2003.10 - 2012.06) 1.3 (FE103, SE3P) coupe 231KM, 170kW (2003.10 - 2012.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 209
Sortuj:
Widok:
z 7
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mazda RX-8 (SE, FE) 1.3 (FE103, SE3P)
Marka:
Mazda
Model(typ):
RX-8 (SE, FE)
Produkcja od:
2003.10
Produkcja do:
2012.06
Moc silnika [kW]:
170
Moc silnika [KM]:
231
Pojemność oficjalna [ccm]:
2616
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1308
Pojemność litry:
1.3
Liczba cylindrów:
2
Liczba zaworów na cylinder:
1
Rodzaj silnika:
Silnik Wankl'a
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
coupe
13B-MSP
2003.10
2012.06