Zestaw paska klinowego wielorowkowego RIDEX - Ford C-MAX (DM2) 1.6 TDCi

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego RIDEX 542R0005

Długość [mm]975 Ilość żeber6 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Szerokość [mm]21 Liczba pasków1 Liczba rolek kierunkowych1 Kod: 542R0005 Producent części: RIDEX

Zestaw paska klinowego wielorowkowego RIDEX 542R0226

Długość [mm]800 Ilość żeber6 Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Sprawdzić i razie potrzeby wymienić wolnobieg generatora Szerokość [mm]21,36 Kod: 542R0226 Producent części: RIDEX

Zestaw paska klinowego wielorowkowego RIDEX 542R0261

Długość [mm]800 Szerokość [mm]21,36 Ilość żeber6 Kod: 542R0261 Producent części: RIDEX

Auto części zamienne Ridex

Mimo że Ridex pojawił się na rynku części samochodowych dopiero w 2016 roku, to obecnie jest jedną z większych firm na europejskim rynku, specjalizujących się w dostarczaniu części zamiennych do samochodów wielu marek. Ten ogromny postęp doskonale obrazują liczby. Kiedy w 2016 roku firma pojawiała się na rynku, w swojej ofercie posiadała zaledwie 1200 części zamiennych do różnych modeli pojazdów. Obecnie liczba ta przekracza 20 000 produktów, a ...

Szukaj cześci RIDEX

Części samochodowe do Forda C MAX (DM2) drugiej generacji

Przełom lat dziewięćdziesiątych i dwutysięcznych to stale rosnąca fala popularności samochodów o nadwoziu VAN. Większość producentów tworzyła kolejne generacje samochodów, starając się wpisać w ten trend. W tamtym okresie VANy osiągały bardzo dobre wyniki sprzedażowe, co dodatkowo napędzało rynek i motywowało producentów do rozwijania swoich konstrukcji w tym kierunku. Nie inaczej postąpił Ford. Wypuścił on na rynek swój model C-Max, który zbudowany był w oparciu ...
Szukaj części do Ford C-MAX (DM2)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego