Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR - Ford FOCUS C-MAX (DM2) 2.0 TDCi

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 5
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1612059680

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]2 Urządzenia napędzaneZawiera rolkę napinającą Liczba pasków1 Ciężar [kg]0,85 Długość 1 [mm]1217 Kod: 1612059680 Producent części: EUROREPAR

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1616161380

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]3 Urządzenia napędzaneZawiera rolkę napinającą Liczba pasków1 Ciężar [kg]1,37 Długość 1 [mm]1750 Kod: 1616161380 Producent części: EUROREPAR

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1616161480

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]4 Urządzenia napędzaneZawiera rolkę napinającą Liczba pasków1 Ciężar [kg]1,493 Długość 1 [mm]1468 Kod: 1616161480 Producent części: EUROREPAR

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1648204180

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]2 Liczba pasków1 Ciężar [kg]0,982 Długość 1 [mm]1220 Kod: 1648204180 Producent części: EUROREPAR

Zestaw paska klinowego wielorowkowego EUROREPAR 1616161080

Ilość żeber6 Ilość części [-częściowy]3 Urządzenia napędzaneZawiera rolkę napinającą Liczba pasków1 Ciężar [kg]1,357 Długość 1 [mm]1740 Kod: 1616161080 Producent części: EUROREPAR

Części samochodowe do Forda Focus C MAX (DM2) drugiej generacji

Ford Focus C-Max to świetna propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają przestronnego samochodu rodzinnego. Druga generacja tego modelu produkowana była w latach 2003 do 2009. Wygląd nie różnił się znacząco od poprzednika. Samochód posiadał zbitą bryłę i mimo że niczym się nie wyróżniał, to wyglądał jak na tamte lata dość nowocześnie. C-Max dzielił oczywiście wiele elementów ze zwykłą odmianą Focusa drugiej generacji. Kształt reflektorów, grilla, zderzaka, ...
Szukaj części do Ford FOCUS C-MAX (DM2)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego