Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM - Skoda SUPERB I (3U4) 1.9 TDI

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 4PK855K1

102,00 zł z VAT
MontażZawiera rolkę napinającą Długożć opakowania [cm]26,5 Szerokość opakowania [cm]16,5 Wysokość opakowania [cm]9,5 Ciężar [kg]0,607 Jednostka: komplet Kod: 4PK855K1 Producent części: CONTITECH
Wysyłka od ręki! ?

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 5PK1432K1

349,00 zł z VAT
MontażZawiera rolkę napinającą Długożć opakowania [cm]26,5 Szerokość opakowania [cm]16,5 Wysokość opakowania [cm]9,5 Ciężar [kg]1,122 Jednostka: komplet Kod: 5PK1432K1 Producent części: CONTITECH
Wysyłka od ręki! ?

Auto części zamienne Continental Ctam

ContiTech to samodzielne przedsiębiorstwo wchodzące w skład koncernu Continental zajmującego się produkcją i dystrybucją opon. Zatrudnienie w firmie znajduje około 15 tysięcy osób, a w całym koncernie zatrudnionych jest przeszło 80 tys. pracowników. ContiTech specjalizuje się w dziedzinie kauczuku oraz tworzyw sztucznych. Na rynek motoryzacyjny produkowane są między innymi elementy umożliwiające redukcję drgań wynikających z jazdy oraz pracy silnika, ale ...

Szukaj cześci CONTINENTAL CTAM

Części samochodowe do Skody Superb I

Skoda Superb pierwszej generacji (3u4) debiutowała w 2001 roku w Genewie podczas targów motoryzacyjnych. Model Superb nawiązuje do wytwarzanej w latach 1934 – 1949 luksusowej limuzyny czeskiej marki. Konstrukcja współczesnej wersji Superb opiera się na platformie podłogowej VW Passata B5 (piątej generacji). Samochód produkowany jest do dnia dzisiejszego i ciągle wprowadzane są ulepszenia. Pierwszy lifting miał miejsce w 2006 roku – pojawiły się nowe światła z przodu i z ...
Szukaj części do Skoda SUPERB I (3U4)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego