Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM - Citroën C5 III Break (RW_) 1.6 HDi 110

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK976K1

235,00 zł z VAT
MontażZawiera rolkę napinającą Długożć opakowania [cm]26,5 Szerokość opakowania [cm]16,5 Wysokość opakowania [cm]9,5 Ciężar [kg]1 Jednostka: komplet Kod: 6PK976K1 Producent części: CONTITECH
Wysyłka od ręki! ?

Zestaw paska klinowego wielorowkowego CONTINENTAL CTAM 6PK1020 EXTRA K1

525,00 zł z VAT
MontażZawiera rolkę napinającą Długożć opakowania [cm]34 Szerokość opakowania [cm]24 Wysokość opakowania [cm]15 Ciężar [kg]1,45 Jednostka: szt. Kod: 6PK1020EXTRAK1 Producent części: CONTITECH

Auto części zamienne Continental Ctam

ContiTech to samodzielne przedsiębiorstwo wchodzące w skład koncernu Continental zajmującego się produkcją i dystrybucją opon. Zatrudnienie w firmie znajduje około 15 tysięcy osób, a w całym koncernie zatrudnionych jest przeszło 80 tys. pracowników. ContiTech specjalizuje się w dziedzinie kauczuku oraz tworzyw sztucznych. Na rynek motoryzacyjny produkowane są między innymi elementy umożliwiające redukcję drgań wynikających z jazdy oraz pracy silnika, ale ...

Szukaj cześci CONTINENTAL CTAM

Części samochodowe do Citroena C5 III Break trzeciej generacji

Citroen C5 trzeciej generacji produkowany był w latach 2008 do 2017. Względem poprzedników różniły go gabaryty oraz design. Samochód stał się jeszcze większy i zamiast nadwozia typu liftback został określony mianem sedana. Alternatywą była również odmiana kombi, która oferowała bardzo dużo miejsca we wnętrzu oraz ogromną i funkcjonalną przestrzeń bagażową. Wspomniana wcześniej zmiana designu nawiązywała do nowych wówczas, dopiero pojawiających się trendów ...
Szukaj części do Citroën C5 III Break (RW_)
Zestaw paska klinowego wielorowkowego

Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, ...

Sprawdź Zestaw paska klinowego wielorowkowego