Wybierz typ samochodu marki X3 (F25)
- sDrive 18 d 136KM
- sDrive 18 d 143KM
- sDrive 18 d 150KM
- xDrive 20 d 163KM
- sDrive 20 i 170KM
- xDrive 20 i 184KM
- sDrive 20 i 184KM
- xDrive 20 d 184KM
- xDrive 20 d 190KM
- xDrive 30 d 211KM
- xDrive 28 i 245KM
- xDrive 30 d 249KM
- xDrive 28 i 258KM
- xDrive 30 d 258KM
- xDrive 30 d 277KM
- xDrive 30 d 286KM
- xDrive 35 i 306KM
- xDrive 35 d 313KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Części samochodowe do BMW X3 F25 drugiej generacji
BMW X3 to reprezentant klasy średniej w kategorii SUV. Części do BMW X3 pojawiły się w sprzedaży w 2003 roku. Pierwsza generacja była produkowana przez 7 lat. Po zakończeniu produkcji, w 2010 roku, zaczęto montować części BMW X3 drugiej generacji. Ten model również utrzymywał się na rynku pierwotnym przez 7 lat, aż do pojawienia się kolejnej generacji.
Części BMW X3 drugiej generacji to w wielu przypadkach elementy większe niż w egzemplarzach zaliczanych do generacji ...
Szukaj części do Bmw X3 (F25)
O zestawie łańcucha rozrządu
Można powiedzieć, że łańcuch rozrządu jest w zasadzie bezobsługowy, przeważnie jednak tylko w prostych, niewysilonych jednostkach napędowych. To tyle teorii. W rzeczywistości łańcuchy rozrządu lubią się rozciągać i pękać, co wiąże się ...