Zbiornik wyrównawczy CALORSTAT by Vernet - Vw CADDY III nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB, 1.9 TDI

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Korek - pokrywa CALORSTAT BY VERNET RC0011

21,00 zł z VAT
Cisnienie [bar]1,4 Jednostka: szt. Kod: RC0011 Producent części: CALORSTAT BY VERNET

Korek - pokrywa CALORSTAT BY VERNET RC0028

24,00 zł z VAT
Cisnienie [bar]1,5 Jednostka: szt. Kod: RC0028 Producent części: CALORSTAT BY VERNET

Zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego CALORSTAT BY VERNET ET0004C1

59,00 zł z VAT
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z zatyczką Cisnienie [bar]1,4 Jednostka: szt. Kod: ET0004C1 Producent części: CALORSTAT BY VERNET

Auto części zamienne Calorstat Vernet

Vernet to francuskie przedsiębiorstwo tworzące części samochodowe na potrzeby rynku motoryzacyjnego. Bezpieczeństwo ludzi oraz poszanowanie środowiska naturalnego to jedne z podstawowych wartości francuskiej firmy, które sprawiają, że części Vernet spełniają liczne wymagania prawne i środowiskowe. Termostaty Vernet produkowane są od 1927 roku. Bogate doświadczenie uzyskane w tym czasie sprawiło, że Vernet aktualnie jest cenionym producentem termostatów na potrzeby ...

Szukaj cześci CALORSTAT by Vernet

Części samochodowe do VW Caddy III Nadwozie wielkoprzestrzenne trzeciej generacji

Volkswagen Caddy III do kombivan klasy kompaktowej produkowany od 2003 roku. Pojazd dostępny był w wielu wersjach nadwoziowych. Jednym z głównych typów było nadwozie wielkoprzestrzenne, które oznaczane jest symbolami 2KB, 2KJ i 2CB. Wiele części Volkswagena Caddy III bazuje na innych samochodach niemieckiego producenta, a mianowicie na Golfie V i Touranie I. Niemiecki kombivan łączy funkcjonalność samochodu dostawczego z zaletami auta osobowego. Na uwagę zasługuje przede ...
Szukaj części do Vw CADDY III Nadwozie Wielkoprzestrzenne (MPV) (2KB, 2KJ, 2CB,
Zbiorniki wyrównawcze chłodnicy, płynu chłodzącego

Zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego

Temperatura, jaka powstaje na skutek spalania paliwa może osiągnąć nawet 2000 stopni Celsjusza, co jest niezwykle szkodliwe dla prawidłowego działania jednostki napędowej. Dlatego tez musi być ona odpowiednio chłodzona. W nowoczesnych silnikach układ chłodzenia składa się z kilku kluczowych ...

Sprawdź Zbiornik wyrównawczy