Wspornik podłużny i poprzeczny DIEDERICHS - Mercedes-benz KLASA S (W126) 500 SE, SEL (126.036)

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 4
Sortuj:
Widok:   
z 1

Próg drzwiowy DIEDERICHS 9164040

Lokalizacja w aucieZ prawej Panel naprawczyPanel naprawczy Nie dla wariantu wyposażeniaSEL Kod: 9164040 Producent części: DIEDERICHS

Próg drzwiowy DIEDERICHS 9164041

Lokalizacja w aucieZ lewej Panel naprawczyPanel naprawczy Nie dla wariantu wyposażeniaSEL Kod: 9164041 Producent części: DIEDERICHS

Próg drzwiowy DIEDERICHS 9139041

Lokalizacja w aucieZ lewej SekcjaCzęsć zewnętrzna Panel naprawczyPanel naprawczy Liczba drzwi4 Opcja wyposażeniaSEL Kod: 9139041 Producent części: DIEDERICHS

Próg drzwiowy DIEDERICHS 9139042

Lokalizacja w aucieZ prawej SekcjaCzęsć zewnętrzna Panel naprawczyPanel naprawczy Liczba drzwi4 Kod: 9139042 Producent części: DIEDERICHS

Auto części zamienne Diederichs

DIEDRICHS Karosserieteile GmbH jest dystrybutorem oraz hurtowym dostawcą części samochodowych. W ofercie firmy możemy znaleźć szeroki wybór części zamiennych do wielu popularnych modeli samochodów osobowych oraz dostawczych. W ofercie znajdziemy m.in. elementy nadwozia, akcesoria do oświetlenia zewnętrznego, elementy układu wentylacyjnego i części przeznaczone do tuningu samochodowego. Są to głównie uszczelnienia, elementy zawieszenia, żarówki, cewki zapłonowe, a także ...

Szukaj cześci DIEDERICHS

Części samochodowe do Mercedesa W126 Klasa S II generacji

Mercedes-Benz W126 to samochód należący do klasy S. Była to już druga jej generacja, dlatego model ten oznaczany jest także jako Mercedes-Benz klasy S II. Ten należący do segmentu aut luksusowych pojazd produkowany był w latach 1979-1991. Dostępny był w dwóch wersjach nadwoziowych – jako 4-drzwiowy sedan (W126) i 2-drzwiowe coupe (C126). Sylwetka samochodu zmieniła się względem swojego poprzednika. Mercedes-Benz klasy S drugiej generacji jest bardziej dynamiczny, ale pozostaje ...
Szukaj części do Mercedes-benz KLASA S (W126)
Podłużnica ramy

Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.

Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią ...

Sprawdź Wspornik podłużny i poprzeczny