Uszczelki układu smarowania olejem KLOKKERHOLM - Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.6
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne Klokkerholm
Klokkerholm Karosseridela to skandynawski dystrybutor części samochodowych na potrzeby niezależnego rynku motoryzacyjnego. Szeroka gama oferowanych części firmy Klokkerholm umożliwia liderowanie w zakresie produkcji części zamiennych w całej Północnej Europie. Firma posiada magazyn oraz zaplecze produkcyjne w Danii, a także magazyn części w Szwecji. Łączne zatrudnienie wynosi około 100 osób.
W bogatej gamie części ...
Części samochodowe do VW Golf I Kabriolet pierwszej generacji
Układ smarowania olejem do optymalnej pracy potrzebuje odpowiednich warunków. Nie wystarczy jednak dostarczenie mu właściwej ilości środka smarnego. Niezwykle ważna jest też szczelność, którą zapewniają uszczelki układu smarowania olejem. Chronią one przed wyciekami i przedostawaniem się zanieczyszczeń do systemu. Jak jednak rozpoznać, że uszczelki układu smarowania silnika wymagają wymiany?