Wybierz typ samochodu marki A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL)
- 2.5 TFSI 204KM
- 3.0 TDI 204KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 2.0 TFSI hybrid 211KM
- 3.0 TDI quattro 239KM
- 3.0 TDI quattro 250KM
- 2.0 TFSI quattro 252KM
- 3.0 TDI quattro 258KM
- 3.0 TDI quattro 262KM
- 3.0 TFSI quattro 290KM
- 3.0 TFSI quattro 310KM
- 3.0 TFSI quattro 333KM
- 4.2 TDI quattro 351KM
- 4.2 FSI quattro 371KM
- 4.2 TDI quattro 385KM
- 4.0 TFSI quattro 420KM
- 4.0 TFSI quattro 435KM
- 6.3 W12 quattro 500KM
- S8 quattro 520KM
- S8 plus quattro 605KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów
- Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?
Auto części zamienne Metelli
Firma Metelli powstała w 1962 roku we Włoszech. W 1970 roku przedsiębiorstwo rozpoczęło produkcję elementów silnika, a niespełna pięć lat później produkcję hydraulicznych komponentów układu hamulcowego oraz sprzęgła. W wyniku licznych fuzji z innymi przedsiębiorstwami asortyment firmy szybko poszerzał się. Stopniowo wprowadzano nowe rozwiązania i linie produkcyjne.
Obecnie Metelli Group zajmuje się produkcją między innymi wysokiej jakości ...
Zamienne części samochodowe do Audi
Proponujemy jedynie najwyższej jakości zamienne części samochodowe do praktycznie każdego współczesnego modelu auta. Oferowane części zamienne do Audi spełniają najsurowsze wymogi projektowe oraz konstrukcyjne, a także ...
Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...