Wybierz typ samochodu marki DUCATO Platforma / Podwozie (250_)
- 100 Multijet 2,2 D 100KM
- 110 Multijet 2,3 D 113KM
- 115 Multijet 2,0 D 116KM
- 120 Multijet 2,3 D 120KM
- 120 Multijet 2,3 D 4x4 120KM
- 130 Multijet 2,3 D 131KM
- 140 Natural Power 136KM
- 150 Multijet 3,0 D 146KM
- 150 Multijet 2,3 D 148KM
- 150 Multijet 2,3 D 150KM
- 160 Multijet 3,0 D 156KM
- 160 Multijet 3,0 D 158KM
- 180 Multijet 3,0 D 177KM
- 180 Multijet 2,3 D 177KM
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2023? Skąd biorą się różnice w cenach pomiędzy poszczególnymi przypadkami?
- Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Czym powinniście się kierować przy wyborze tarcz hamulcowych do mocnych, usportowionych samochodów
- Skąd się bierze korozja na tarczach hamulcowych? Czy rdza oznacza ich słabą jakość? Jak radzić sobie z rdzewiejącymi tarczami?
Auto części zamiennei FrigAir
Frig Air jest włoskim dystrybutorem wymienników ciepła do samochodów, obecnym na rynku motoryzacyjnym od 1992 roku. W ciągu 20 lat istnienia firma znacząco rozwinęła sprzedaż części Frig Air, otwierając kolejne oddziały – najpierw w 1998 roku we Francji, następnie w 2004 roku w Hiszpanii, a w 2007 roku również w Niemczech.
Główna siedziba Frig Air znajduje się we włoskim mieście Ferrara, gdzie zlokalizowany jest też zakład ...
Zamienne części samochodowe do Fiata
Oferta modeli Fiata jest bardzo bogata i zróżnicowana. Podobnie jest z naszą ofertą części do Fiata, w której znajdują się produkty posiadające niezbędne atesty oraz homologacje, potwierdzające ich wysoką jakość w zakresie bezpieczeństwa, niezawodności oraz ochrony środowiska naturalnego. Wszystkie auto części ...
Od blisko 70 lat samochodowe tarcze hamulcowe ewoluują, sukcesywnie wypierając z użytku starsze rozwiązania bębnowe. Pierwotnie wykorzystywano tarcze pełne, później pojawiły się tarcze wentylowane, a następnie także ...