Wybierz model samochodu marki Vw
- AMAROK (2HA, 2HB, S1B, S6B, S7A, S7B) od 2018.05
- BORA I (1J2) (2002.03-2005.05)
- BORA Variant (1J6) (2004.07-2005.05)
- CADDY II Nadwozie pełne/minivan (9K9A) (2000.08-2004.01)
- CADDY II nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (9K9B) (2000.08-2004.01)
- CC B7 (358) (2011.11-2013.01)
- CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) (2013.11-2016.12)
- CRAFTER 30-50 Platforma / podwozie (2F_) (2015.11-2016.12)
- CRAFTER 30-50 Skrzynia (2E_) (2015.11-2016.12)
- EOS (1F7, 1F8) (2010.11-2015.08)
- GOLF IV (1J1) (2002.09-2005.06)
- GOLF IV Variant (1J5) (2002.05-2005.06)
- GOLF PLUS V (5M1, 521) (2010.05-2013.12)
- GOLF V (1K1) (2007.10-2008.11)
- GOLF V Variant (1K5) (2008.07-2009.07)
- GOLF VI (5K1) (2011.05-2012.11)
- JETTA III (1K2) (2009.12-2010.10)
- JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) (2015.09-2018.04)
- LUPO I (6X1, 6E1) (2001.02-2005.07)
- NEW BEETLE (9C1, 1C1) (2001.11-2010.09)
- PASSAT ALLTRACK B7 (365) (2013.01-2014.12)
- PASSAT B5 (3B2) (2000.02-2000.11)
- PASSAT B5 FL (3B3) (2003.12-2005.05)
- PASSAT B5 FL Variant (Kombi) (3B6) (2003.12-2005.05)
- PASSAT B5 Variant (3B5) (2000.02-2000.11)
- PASSAT B6 (3C2) (2009.11-2010.07)
- PASSAT B6 Variant (3C5) (2009.11-2010.11)
- PASSAT B7 (362) (2013.01-2014.12)
- PASSAT B7 Variant (365) (2013.01-2014.12)
- POLO (6N2) (1999.10-2001.09)
- POLO (9N_, 9A_) (2005.09-2009.11)
- POLO III CLASSIC (6V2) (2002.11-2006.07)
- POLO Variant (6V5) (1999.10-2001.09)
- SCIROCCO III (137, 138) (2015.07-2017.11)
- SHARAN (7N1, 7N2) od 2018.11
- TIGUAN I (5N_) (2012.11-2018.07)
- TOURAN (1T1, 1T2) (2009.05-2010.05)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne IPD
IPD od 20 lat wchodzi w skład grupy HEPU&IPD. Przedsiębiorstwo prężnie działa na rynku części zamiennych. Doświadczenie bezpośrednio przekłada się na wiedzę, kompleksowość działań, jakość produktów, niezawodność dostaw oraz oparte na partnerstwie relacje z klientami. To wszystko sprawia, że firma oprócz niemieckiej precyzji oraz niezawodności gwarantuje możliwie najskuteczniejszą obsługę klienta na każdym etapie współpracy.
IPD oferuje ...
Zamienne części samochodowe do VW
Volkswagen to współczesny gigant motoryzacyjny, który może się pochwalić bardzo szeroką ofertą samochodów, z których wiele odniosło spektakularny sukces rynkowy. Niemieckie samochody to przede wszystkim precyzja wykonania i wysoka jakość wykończenie, jednak i one wymagają odpowiedniego serwisowania i konserwacji. Posiadamy największą ...