Wybierz typ samochodu marki C5 III (RD_)
- 1.6 HDi 110 109KM
- 1.6 HDi 110 112KM
- 1.6 HDi 115 114KM
- 1.6 VTi 120 120KM
- 2.0 HDi 136KM
- 2.0 16V 140KM
- 2.0 HDi 140 140KM
- 2.0 16V BioFlex 140KM
- 1.6 THP 150 150KM
- 2.0 HDi 150 / BlueHDi 150 150KM
- 1.6 THP 155 156KM
- 2.0 HDi 165 163KM
- 2.2 HDi 163KM
- 2.0 HDi 180 181KM
- 2.2 HDi 200 204KM
- 2.7 HDi 204KM
- 3.0 HDi 240 241KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne FAI AutoParts
FAI AutoParts to czołowy brytyjski dystrybutor samochodowych części zamiennych. Ponad czterdziestoletnie doświadczenie na rynku motoryzacyjnym sprawiło, że firma stała się gigantem na rynku motoryzacyjnym, specjalizującym się w produkcji i dystrybucji części FAI AutoParts przeznaczonych do samochodów europejskich, japońskich, koreańskich i vanów. Swoje produkty dostarcza do ponad 50 krajów na świecie.
W ...
Części samochodowe do Citroena C5 III RD
Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.