Wybierz typ samochodu marki TRANSPORTER V Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ)
- 2.0 TDI 84KM
- 1.9 TDI 84KM
- 1.9 TDI 85KM
- 1.9 TDI 102KM
- 2.0 TDI 102KM
- 1.9 TDI 105KM
- 2.0 TDI 114KM
- 2.0 115KM
- 2.5 TDI 130KM
- 2.5 TDI 4motion 130KM
- 2.0 TDI 136KM
- 2.0 TDI 4motion 136KM
- 2.0 TDI 4motion 140KM
- 2.0 TDI 140KM
- 2.5 TDi 163KM
- 2.5 TDI 4motion 174KM
- 2.5 TDI 174KM
- 2.0 BiTDI 4motion 180KM
- 2.0 BiTDI 180KM
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Części samochodowe do VW Transporter V Autobus piątej generacji
Volkswagen Transporter V to piąta generacja niemieckiego busa, która produkowana jest od 2003 roku. Model ten często oznaczany jest także jako T5. Samochód produkowany był w wielu typach nadwoziowych dostosowanych do różnych wymagań. Poza wersjami przeznaczonymi do przewozu ładunków Volkswagen Transporter V dostępny jest także między innymi jako autobus (oznaczony symbolami 7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ). Samochód w 2009 roku przeszedł facelifting. Zmienione zostały wtedy między innymi ...
Szukaj części do Vw TRANSPORTER V Autobus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ)
Popychacze zaworów silnikowych
Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.