Wybierz typ samochodu marki OCTAVIA I (1U2)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Części samochodowe do Skody Ocatvia I
Skoda Octavia pierwszej generacji (1u2) została wprowadzona na rynek motoryzacyjny w 1996 roku, a jej konstrukcja oparta została o płycie podłogowej Volkswagena Golfa IV. Jest to pierwszy model marki Skoda, który został zaprojektowany we współpracy z niemieckim koncernem Volkswagen. Dostępny był w wersji sportowej RS, w 1997 roku zaprezentowano odmianę kombi oraz kombi z napędem na cztery koła (4WD ). Octavia pierwszej generacji nie odstaje od konkurencyjnych modeli pod względem ...
Szukaj części do Skoda OCTAVIA I (1U2)
Popychacze zaworów silnikowych
Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.