Pompa podciśnieniowa - pompa vacuum Dr.Motor Automotive - Mercedes-benz SPRINTER 3-t Platforma / podwozie (B906) 211 CDI (906.111, 906.113, 906.211, 906.213)
Artykuły powiązane
- Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?
- 10% na części układu hamulcowego
- Dolewanie płynu hamulcowego w samochodzie. Jak sprawdzić jego poziom? Gdzie uzupełniać? Co zrobić w przypadku nagłego ubytku?
- Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?
- Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?
- Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?
- Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?
Zamienne części samochodowe do Mercedesa
Samochody Mercedes to od zawsze synonim luksusu i niezawodności. Auta niemieckiego producenta to doskonałe pojazdy, które wymagają najwyższej jakości auto części do Mercedesa. W naszym sklepie znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba do utrzymania swojego pojazdu w nienagannym stanie technicznym. Wszystkie ...
Można się założyć o każde pieniądze, że większość kierowców nie ma pojęcia, czym jest pompa vacum ani nawet, że coś takiego w ich samochodzie istnieje. Zazwyczaj o jej obecności dowiadują się dopiero w momencie problemów z autem i wizycie w serwisie samochodowym. Pompa vacum to nic innego jak pompa próżniowa, której podstawowym zadaniem jest generowanie odpowiedniego podciśnienia np. w układzie hamulcowym.