Płyn chłodniczy VAICO - Bmw X3 (G01, F97) xDrive 30d
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 13
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Vaico
Vaico jest marką handlową części zamiennych produkcji niemieckiej firmy Vierol, istniejącej na rynku motoryzacyjnym od 1977 roku. Firma jest międzynarodowym dostawcą komponentów do samochodów osobowych produkcji wielu marek, a jej sieć dystrybucyjna obejmuje ponad 100 krajów na całym świecie. Części Vaico firmy Vierol produkowane są przy użyciu najnowocześniejszych technologii, dzięki czemu spełniają wymagania wiodących producentów samochodów i branży ...
Części samochodowe do BMW X3 trzeciej generacji
BMW X3 to SUV klasy średniej. Części do BMW X3 po raz pierwszy trafiły na linie montażowe już w 2003 roku. Produkcja trwa do dziś, jednak obecnie znajduje się w niej już trzecia generacji pojazdów. Części BMW X3 trzeciej generacji zaczęto montować w roku 2017.
Pod wieloma względami X3 III jest podobny do X2 II. Niektóre części do BMW X3 III to podzespoły wykorzystane wcześniej do produkcji samochodów drugiej generacji. Niemniej zaszło też wiele zmian. Przede wszystkim ...
Szukaj części do Bmw X3 (G01, F97)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...