Płyn chłodniczy VAICO - Bmw 5 Touring (E61) 535 d
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 13
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Vaico
Vaico jest marką handlową części zamiennych produkcji niemieckiej firmy Vierol, istniejącej na rynku motoryzacyjnym od 1977 roku. Firma jest międzynarodowym dostawcą komponentów do samochodów osobowych produkcji wielu marek, a jej sieć dystrybucyjna obejmuje ponad 100 krajów na całym świecie. Części Vaico firmy Vierol produkowane są przy użyciu najnowocześniejszych technologii, dzięki czemu spełniają wymagania wiodących producentów samochodów i branży ...
Części samochodowe do BMW 5 Touring E61 V piątej generacji
Touring oznaczony kodem fabrycznym E61 to wersja kombi piątej generacji BMW serii 5. Części BMW 5 Touring V powstały w 2003 roku. Model zadebiutował na rynku, zastępując swojego poprzednika – BMW 5 Touring IV (E39). Jego następcą jest BMW 5 Touring VI (F11), który wprowadzono do sprzedaży w 2010 roku. Wtedy też zakończono składać w całość części Touring V.
Piąta generacja serii 5, w tym także wersja kombi, przyniosła ze sobą wiele nowości i innowacji. BMW 5 ...
Szukaj części do Bmw 5 Touring (E61)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...