Płyn chłodniczy SCT - MANNOL - Vw BORA I (1J2) 1.9 TDI
Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne SCT Mannol
Firma Sudheimer Car Technik zlokalizowana jest w miejscowości Wedel, w pobliżu Hamburga, w północnej części Niemiec. Przedsiębiorstwo powstało w 1993 roku i stosunkowo szybko stało się jednym z wiodących dostawców szerokiej gamy części samochodowych. Firma posiada partnerów i dystrybutorów w 52 krajach, zlokalizowanych na pięciu kontynentach, co uczyniło markę znaną niemal na całym świecie.
Fabryki koncernu wytwarzają produkty pod markami SCT ...
Części samochodowe do VW Bora I pierwszej generacji
Volkswagen Bora produkowany był od 1997 do 2005 roku. Model ten zastąpił Volkswagena Vento, który należał do tej samej niższej klasy średniej. Volkswagen Bora jest czwartą generacją rodziny Volkswagena Jetta, przy czym każda nowa generacja ma inną nazwę. Został zbudowany na bazie Volkswagena Golfa IV, ale znacznie różnił się wyglądem od tego modelu. W 1998 roku wprowadzono sedana, a rok później kombi, ale jak się okazało, model kombi nie cieszył się zbytnią ...
Szukaj części do Vw BORA I (1J2)
Płyn chłodniczy w iParts.pl
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...