Wybierz typ samochodu marki A5 (8T3)
- 1.8 TFSI 160KM
- 2.7 TDI 163KM
- 2.0 TDI 170KM
- 1.8 TFSI 170KM
- 2.0 TDI quattro 170KM
- 1.8 TFSI 177KM
- 2.0 TDI quattro 177KM
- 2.0 TDI 177KM
- 2.0 TFSI 180KM
- 2.7 TDI 190KM
- 2.0 TDI 190KM
- 2.0 TDI quattro 190KM
- 3.0 TDI 204KM
- 2.0 TFSI quattro 211KM
- 2.0 TFSI 211KM
- 3.0 TDI quattro 211KM
- 3.0 TDI quattro 218KM
- 2.0 TFSI quattro 220KM
- 2.0 TFSI 224KM
- 2.0 TFSI quattro 224KM
- 2.0 TFSI 230KM
- 2.0 TFSI quattro 230KM
- 3.0 TDI quattro 240KM
- 3.0 TDI quattro 245KM
- 3.2 FSI 265KM
- 3.2 FSI quattro 265KM
- 3.0 TFSI quattro 272KM
- S5 quattro 333KM
- S5 quattro 354KM
- RS5 quattro 450KM
Artykuły powiązane
- Gdzie i jak wlewać płyn chłodniczy w samochodzie? Wymiana płynu chłodniczego krok po kroku
- Jakie rodzaje płynów chłodniczych znajdziecie na polskim rynku? Przegląd i charakterystyka samochodowych płynów do chłodnic
- Od czego zależy kolor płynu chłodniczego? Jaki kolor płynu do chłodnic wybrać i jakie ma to znaczenie dla samochodu?
- Jak należy się zachować w przypadku wycieku płynu z chodnicy? Jaki płyn dolać i czy może to być sama woda destylowana?
- Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?
- Jak dbać o układ chłodzenia silnika, by ten nie zawodził nawet w największe upały? Jakich preparatów można w tym celu używać?
- Jak odpowietrzyć układ chłodzenia w samochodzie? Którą metodę należy wybrać, w zależności od sytuacji oraz możliwości kierowcy?
Auto części zamienne Dynamax
DYNAMAX to marka premium wchodząca w skład firmy EURO-VAT, która od ponad 30 lat działa w branży preparatów do konserwacji nadwozia oraz olejów silnikowych. Z czasem do oferty marki zaczęły trafiać również inne preparaty, są to głównie kosmetyki samochodowe, a także płyny techniczne. Tak szeroka oferta może zapewnić klientom ogromny wybór produktów oraz usług, które spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców, dla których dbanie o sprawność oraz ...
Części samochodowe do Audi A5 I pierwszej generacji
Zadaniem układu chłodniczego jest odbieranie nadmiaru ciepła z jednostki napędowej. Nośnikiem ciepła jest płyn chłodniczy, który krąży w układzie pomiędzy blokiem i głowicą silnika, a chłodnicą.
Jaka jest rola płynu chłodniczego?
Ogrzany płyn ...