Wybierz model samochodu marki Mazda
- 121 II (DB) (1990.11-1993.10)
- 121 III (JASM, JBSM) (2000.02-2002.10)
- 2 (DE_, DH_) (2010.01-2015.06)
- 2 (DY) (2003.02-2007.06)
- 3 (BK) (2006.12-2009.06)
- 3 (BL) (2010.09-2013.05)
- 3 (BM, BN) od 2016.02
- 3 sedan (BK) (2006.12-2009.06)
- 3 sedan (BL) (2011.09-2014.09)
- 3 sedan (BM_, BN_) od 2016.06
- 323 C IV (BG) (1993.01-1994.07)
- 323 C V (BA) (1994.08-1998.09)
- 323 F IV (BG) (1991.04-1994.04)
- 323 F V (BA) (1994.07-1998.09)
- 323 F VI (BJ) (1998.09-2004.05)
- 323 P V (BA) (1996.10-1998.09)
- 323 S IV (BG) (1991.09-1994.07)
- 323 S V (BA) (1996.10-1998.09)
- 323 S VI (BJ) (2000.10-2002.10)
- 5 (CR19) (2005.02-2010.05)
- 5 (CW) od 2010.07
- 6 Hatchback (GG) (2005.06-2007.08)
- 6 Hatchback (GH) (2007.08-2013.03)
- 6 Kombi (GH) (2009.01-2010.12)
- 6 Station Wagon (GY) (2005.06-2007.08)
- 6 sedan (GG) (2005.12-2007.08)
- 6 sedan (GH) (2010.01-2013.07)
- 626 III (GD) (1990.01-1992.05)
- 626 III Hatchback (GD) (1989.08-1991.07)
- 626 III Station Wagon (GV) (1994.11-1997.09)
- 626 IV (GE) (1994.08-1997.04)
- 626 IV Hatchback (GE) (1993.01-1997.04)
- 626 V (GF) (2000.10-2002.10)
- 626 V Hatchback (GF) (2000.10-2002.10)
- 626 V Station Wagon (GW) (2000.10-2002.10)
- B-SERIE (UF) (1998.09-1999.06)
- B-SERIE (UN) (1999.11-2002.08)
- BT-50 pick-up (CD, UN) (2006.12-2015.12)
- CX-7 (ER) (2012.01-2013.03)
- DEMIO (DW) (2000.04-2003.07)
- E Skrzynia (SR2) (1997.04-1999.08)
- MPV I (LV) (1996.05-1999.09)
- MPV II (LW) (2002.01-2006.12)
- MX-3 (EC) (1994.01-1997.10)
- MX-5 I (NA) (1995.01-1998.04)
- MX-5 II (NB) (2002.08-2005.10)
- MX-5 III (NC) (2005.07-2014.12)
- MX-6 (GE) (1994.08-1997.02)
- PREMACY (CP) (2001.11-2005.03)
- RX-7 III (FD) (1992.07-2002.08)
- RX-8 (SE, FE) (2003.11-2012.06)
- TRIBUTE (EP) (2003.12-2004.10)
- XEDOS 6 (CA) (1994.06-1999.10)
- XEDOS 9 (TA) (2000.09-2002.09)
Artykuły powiązane
- Co zrobić, gdy silnik spala olej? Jak rozpoznać taką usterkę i jak postępować, gdy już do niej dojdzie?
- Wycieki oleju z silnika. Jakie mogę być przyczyny podobnej awarii?
- Głośna praca silnika. Co może być przyczyną hałasu przy pracującym motorze samochodu?
- Wysokie spalanie paliwa w silniku diesla? Poznaj 4 przyczyny tego problemu i sposoby ich usunięcia
- Zapiekające się pierścienie tłokowe w silnikach 1.6 MPI? To może być przyczyną zwiększonego poboru oleju samochodowego
- „Zajączkowanie” i „kangurowanie” samochodów z silnikami 1.5 TSI. Czy aktualizacja oprogramowania okazała się być wystarczającym rozwiązaniem tego problemu?
- Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Auto części zamienne EFI Automotive
Historia marki Bougicord sięga 1936 roku, kiedy powstała Grupa EFI Automotive. Doświadczenie specjalistów firmy w połączeniu z nowoczesnymi technologiami wdrażanymi i udoskonalanymi w fabrykach produkcyjnych pozwoliło na wypracowanie wielu auto części firmy Bougicord cechujących się trwałością, niezawodnością i atrakcyjną ceną.
Marka Bougicord znana jest w branży motoryzacyjnej jako specjalista od części układu zapłonowego. ...
Zamienne części samochodowe do Mazdy
Samochody marki Mazda to doskonałe konstrukcje idealnie wpisujące się w każdą epokę światowej motoryzacji. Mazda to właściwe połączenie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, wytrzymałych części do samochodów osobowych, nienagannego wyglądu oraz niezawodności. W naszej ofercie znajdziesz wysokiej klasy auto części ...
Instalacja elektryczna to jeden z głównych układów samochodowych, który ma decydujący wpływ nie tylko na komfort jazdy (systemy wspomagające kierowcę), ale również działanie głównych podzespołów (komputer pokładowy) odpowiedzialnych m.in. za bezpieczeństwo (system ABS, czujniki poduszek powietrznych). Bez odpowiedniego osprzętu elektrycznego nie może się obyć również silnik samochodowy. Odpowiednie sterowanie i zasilanie jednostki napędowej ...