Moduł zarządzania temperaturą VAICO - Peugeot 508 SW I (8E_) 1.6 BlueHDi 120

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Pompa wody VAICO V25-50006

159,00 zł z VAT
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z pierżcieniem uszczelniającym pompy wodnej Tryb pracyMechaniczne Ogrzewanie/chłodzenieWirnik łopatkowy metalowy Artykuł oraz informacja uzupełniającaZ uszczelnieniami Ciężar [kg]0,868 Jednostka: szt. Kod: V25-50006 Producent części: VAICO

Pompa wody VAICO V25-50031

201,00 zł z VAT
Ilość zębów19 Tryb pracyMechaniczne Artykuł oraz informacja uzupełniającaZ uszczelnieniami Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z pierżcieniem uszczelniającym pompy wodnej Ogrzewanie/chłodzenieWirnik łopatkowy z tworzywa sztucznego Ciężar [kg]0,806 Jednostka: szt. Kod: V25-50031 Producent części: VAICO

Auto części zamienne Vaico

Vaico jest marką handlową części zamiennych produkcji niemieckiej firmy Vierol, istniejącej na rynku motoryzacyjnym od 1977 roku. Firma jest międzynarodowym dostawcą komponentów do samochodów osobowych produkcji wielu marek, a jej sieć dystrybucyjna obejmuje ponad 100 krajów na całym świecie. Części Vaico firmy Vierol produkowane są przy użyciu najnowocześniejszych technologii, dzięki czemu spełniają wymagania wiodących producentów samochodów i branży ...

Szukaj cześci VAICO

Części samochodowe do Peugeot 508 Kombi I pierwszej generacji

Peugeot 508 to model, który miał pogodzić fanów modelu 407 i 607. Natomiast Peugeot 508 SW to wersja kombi tego modelu. Peugeot 508 SW I, czyli pierwsza generacja modelu, pojawił się w produkcji w 2010 roku. Części Peugeot 508 SW I to podzespoły w pewnym stopniu bazujące na elementach wykorzystanych we wspomnianych modelach. Natomiast jeśli chodzi o podwozie, auto części Peugeot 508 SW I to w głównej mierze elementy z Citroena C5, ponieważ auto powstało na bazie płyty ...
Szukaj części do Peugeot 508 SW I (8E_)
Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł ...

Sprawdź Moduł zarządzania temperaturą