Moduł zarządzania temperaturą TOPRAN - Audi 80 B4 sedan (8C2) 1.6 E

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Pompa wody TOPRAN 100 211

66,00 zł z VAT
Tryb pracyMechaniczne Rodzaj koprusuBez obudowy Artykuł oraz informacja uzupełniającaZ uszczelnieniem Wykonanie pompy wodnejDla napędu paskiem klinowym Koła pasoweBez koła pasowego Nie wymagany zwrot starej czężci Przestrzegać ilożci napełnienia systemu Liczba łączników flanszy3 Jednostka: szt. Kod: 100211 Producent części: TOPRAN

Pompa wody TOPRAN 100 715

165,00 zł z VAT
Rodzaj koprusuZ obudową Tryb pracyMechaniczne Artykuł oraz informacja uzupełniającaZ uszczelnieniami Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z pierżcieniem uszczelniającym pompy wodnej Wykonanie pompy wodnejDla napędu paskiem klinowym Koła pasoweBez koła pasowego Nie wymagany zwrot starej czężci Przestrzegać ilożci napełnienia systemu Jednostka: szt. Kod: 100715 Producent części: TOPRAN

Auto części zamienne Topran

Topran to niemiecka firma z przeszło 50-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. W tym czasie przedsiębiorstwo nieustannie rozwijało się, przez co obecnie asortyment firmy zawiera ponad 12 tysięcy rozmaitych auto części do wielu czołowych producentów samochodowych – w tym między innymi Audi, BMW, Mercedesa, Skody oraz Volkswagena

Marka Topran powstała dzięki zaangażowaniu małżeństwa – Lieselotte ...

Szukaj cześci TOPRAN

Szukaj cześci do Audi 80 B4

Pierwszy egzemplarz Audi 80 B4 (typ 8C) świat motoryzacyjny ujrzał w 1992 roku. Była to czwarta i jednocześnie ostatnia generacja modelu Audi 80. Rok po premierze pojazd zdobył tytuł Samochodu Roku 1993. W całej Europie samochód ten cieszył się sporym powodzeniem i uznaniem wśród kierowców dzięki czemu odniósł ogromny sukces na rynku. Ten model 80-tki w porównaniu do swojego poprzednika (Audi 80 B3) miał znacznie zwiększony rozstaw osi, a chcąc umożliwić składanie ...
Szukaj części do Audi 80 B4 Sedan (8C2)
Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł ...

Sprawdź Moduł zarządzania temperaturą