Moduł zarządzania temperaturą GRAF - Skoda KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI 4x4

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 2
Sortuj:
Widok:   
z 1

Pompa wody GRAF PA1360-8

164,00 zł z VAT
Liczba skrzydeł7 Średnica koła łopatkowego70,4 Wykonanie pompy wodnejDla napędu paskiem rozrządu Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z pierscieniem uszczelniającym Materiał wirnika pompy wodyStal Jednostka: szt. Kod: PA1360-8 Producent części: GRAF

Pompa wody GRAF PA1360A-8

235,00 zł z VAT
Średnica koła łopatkowego70,4 Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]54,1 Liczba skrzydeł7 Materiał wirnika pompy wodyStal Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Niezałączana pompa wodna Wykonanie pompy wodnejDla napędu paskiem rozrządu Jednostka: szt. Kod: PA1360A-8 Producent części: GRAF
Wysyłka od ręki! ?

Auto części zamienne Graf

Graf to włoskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją części z przeznaczeniem na rynek części zamiennych. Firma powstała na początku lat 20. w Turynie i szybko stała się rozpoznawalna w branży motoryzacyjnej. W latach 60. marka została przejęta poprzez grupę przedsiębiorców z Brescii, którzy zadecydowali o przeniesieniu głównej siedziby do obecnej lokalizacji w Rovato. Nowy zarząd firmy postanowił skoncentrować działania przedsiębiorstwa wokół ...

Szukaj cześci GRAF

Części samochodowe do Skody Karoq NU7

Skoda Karoq jest odpowiedzią czeskiego producenta na ogromne zainteresowanie samochodami typu crossover. Karoq idealnie odpowiada oczekiwaniom klientów, którzy poszukują auta o cechach SUVa do codziennych dojazdów do pracy lub zwykłego poruszania się po mieście. Model ten jest mniejszym bratem Skody Kodiaq, która dzięki dużym gabarytom jest pełnoprawnym SUVem. Karoq swoim wyglądem bardzo mocno przypomina inne aktualnie produkowane Skody. Ogromne podobieństwo do modelu Kodiaq ...
Szukaj części do Skoda KAROQ (NU7, ND7)
Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł ...

Sprawdź Moduł zarządzania temperaturą