Moduł zarządzania temperaturą GRAF - Audi COUPE B3 (89, 8B3) 2.3 quattro

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Pompa wody GRAF PA591

129,00 zł z VAT
Koło pasowe pompy wody - śr. [mm]72,5 Liczba skrzydeł7 Średnica koła łopatkowego70 Materiał wirnika pompy wodyŻeliwo Wykonanie pompy wodnejDla napędu paskiem rozrządu Jednostka: szt. Kod: PA591 Producent części: GRAF

Pompa wody GRAF PA103

132,00 zł z VAT
Średnica koła łopatkowego72,5 Liczba skrzydeł5 Wykonanie pompy wodnejDla napędu paskiem rozrządu Tryb pracyMechaniczne Materiał wirnika pompy wodyŻeliwo Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z pierscieniem uszczelniającym Jednostka: szt. Kod: PA103 Producent części: GRAF

Pompa wody GRAF PA383

169,00 zł z VAT
Tryb pracyMechaniczne Liczba skrzydeł5 Ilość zębów29 Wykonanie pompy wodnejDla napędu paskiem rozrządu Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Z pierscieniem uszczelniającym Materiał wirnika pompy wodyŻeliwo Jednostka: szt. Kod: PA383 Producent części: GRAF

Auto części zamienne Graf

Graf to włoskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją części z przeznaczeniem na rynek części zamiennych. Firma powstała na początku lat 20. w Turynie i szybko stała się rozpoznawalna w branży motoryzacyjnej. W latach 60. marka została przejęta poprzez grupę przedsiębiorców z Brescii, którzy zadecydowali o przeniesieniu głównej siedziby do obecnej lokalizacji w Rovato. Nowy zarząd firmy postanowił skoncentrować działania przedsiębiorstwa wokół ...

Szukaj cześci GRAF

Zamienne części samochodowe do Audi

Auto części Audi

Proponujemy jedynie najwyższej jakości zamienne części samochodowe do praktycznie każdego współczesnego modelu auta. Oferowane części zamienne do Audi spełniają najsurowsze wymogi projektowe oraz konstrukcyjne, a także ...

Szukaj części do Audi
Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł ...

Sprawdź Moduł zarządzania temperaturą