Moduł zarządzania temperaturą FLENNOR - Citroën C4 GRAND PICASSO I (UA_) 2.0 i 16V

Liczba produktów dla wybranego samochodu: 3
Sortuj:
Widok:   
z 1

Pompa wody FLENNOR FWP70053

Ilość zębów20 Koła pasoweZ kołem pasowym Ilość otworów wiertniczych6 Średnica koła pasowego [mm]59,3 Średnica koła łopatkowego55 Kod: FWP70053 Producent części: FLENNOR

Pompa wody FLENNOR FWP70207

Ilość zębów20 Rodzaj koprusuObudowa aluminiowa Tryb pracyMechaniczne Średnica koła łopatkowego64 Kod: FWP70207 Producent części: FLENNOR

Pompa wody FLENNOR FWP70147

Ilość zębów20 Rodzaj koprusuBez obudowy Ilość otworów wiertniczych4 MateriałOdlew aluminiowy Średnica koła łopatkowego64 Kod: FWP70147 Producent części: FLENNOR

Auto części zamienne Flennor

FLENNOR to niemiecki producent pasków i rolek napędowych, kompletów rozrządu, elementów zawieszenia, a także układów kierowniczych, łożysk kół, świec żarowych, węży paliwowych oraz czujników elektronicznych montowanych w różnych modelach samochodów osobowych oraz dostawczych.

Firma działa na rynku motoryzacyjnym od ponad 70 lat i dostarcza znakomitej jakości części do klientów na całym świecie. Centra dystrybucyjne tej marki znajdują się nie tylko w ...

Szukaj cześci FLENNOR

Części samochodowe do Citroena C4 Grand Picasso 1

Citroen C4 Picasso to samochód osobowy typu minivan (segment C) zaliczany do klasy kompaktowej produkowany od 2006 roku. Model C4 Picasso zadebiutował na targach motoryzacyjnych w Paryżu jako następca Citroena Xsara Picasso. Zaprezentowano 7-osobową wersję Grand, a dopiero rok później podczas Geneva Motor Show pojawiła się mniejsza, 5-osobowa odmiana. Nad projektem stylistycznym modelu C4 Grand Picasso czuwał włoski designer, Donato Coco, który wcześniej projektował również ...
Szukaj części do Citroën C4 GRAND PICASSO I (UA_)
Moduł chłodzenia silnika samochodowego

Uszkodzone chłodzenie silnika w samochodzie może doprowadzić nawet do zniszczeniem jednostki napędowej. Kiedy jeden z kluczowych elementów układu zawiedzie, silnik zostaje wystawiony na niebezpieczeństwo przegrzania. Podstawowym celem układu chłodzenia jest nie tyle chłodzenie silnika, co zapewnienie mu odpowiedniej temperatury roboczej tak, aby jednostka napędowa się nie przegrzewała, ale też, żeby nie była niedogrzana. Czuwa nad tym moduł ...

Sprawdź Moduł zarządzania temperaturą